Gå til innhold
Hundesonen.no

Aud Stokman med nytt navn?


Ane
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

La henne flytte til USA. Der får det iallefall konsekvenser dersom man blir tatt for noe slikt..

Dersom man blir tatt ja. Nå er det vel en grunn til at hu ikke er i Norge lenger og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Amen. Dette er jo rene heksejakten. Ja, dama har gjort gale ting, men alvorlig talt. Gapestokk og personforfølgelse var neppe en del av domsavsigelsen. Ikke hjelper det heller, tipper det bare gjør

Jeg synes det er vanskelig å si et bombastisk ja eller nei til det - som oppdretter vil jeg selvfølgelig vite hvilke personer jeg ikke må finne på å selge valp til. Som etiker synes jeg det er vanskel

La henne flytte til USA. Der får det iallefall konsekvenser dersom man blir tatt for noe slikt..

Syntes heller vi kan begynne å straffe de vi har her.

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke tar tak i folk som har et åpenbart psykisk problem, spessielt når det går utover både dyr og deres pårørende. Finnes det ikke noe system for dette? Altså for hennes skyld. Ikke at jeg greier å føle sympati, men dere skjønner vel hva jeg mener. Men da måtte det vel blitt tvang, og man må kanskje melde seg frivelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Gjengitt fra FB i dag.

"P4 Jämtland Sveriges Radio

Djurrättsaktivister från hela landet planerar att demonstrera i helgen utanför djurplågerianmäld kvinnas gård i Jämtland. Det är en protest mot att kvinnan, som har livstids djurförbud i Norge, tillåts ha djur i Sverige.

Kvinnan har anmälts för att ha eldat på hunden Rocky med en cigarettändare, men det är lögn säger hon. Polisen har höjd beredskap och liknar kampanjen på nätet mot kvinnan vid dåtidens häxjakt.

Hör aktivister, polisen och kvinnan själv i P4 Jämtland torsdag 8.40.

http://sverigesradio.se/jamtland/"

Det begynner bli mye svensk raseri på FB og adressen hennes ligger ute.

http://sverigesradio...da/ljud/3986102 her er link til lyd, 08.00-08.30 og 20:50 uti.

Sendingen videre etter 8:30 ligger visst ikke ute? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at AS la på, skaden var jo allerede skjedd, navnet hennes var jo allerede på lufta. Det var jo hennes sjanse til å fortelle sin side. Jeg haddde lyst til å høre hva hun sa om Rocky. Ikke at jeg hadde trodd på forklaringen hennes, men hadde vært interessant å høre.

På den annen side virker litt useriøst når hun som blir intervjuet om demonstrasjonen sier at "Noen hadde kommet seg inn, på en eller annen måte, og da så de ti-femten labradorer i et bur som var 1x1 meter stort." Seriøst? Hun virker ikke spesielt forberedt, og svarte vel litt i affekt, "Nee-ej, jammen asså, hva med..." Ikke at jeg skal ta henne på noen som helst måte, men jeg synes man må kunne svare for seg når man er talsperson for en sak. Hva vil de oppnå, hva skal de gjøre, hvorfor og hvor... For det er jo som politimannen sier, det er lover for demonstrasjoner, hvor man kan ha de, hvordan man skal søke osv...

Syns ikke noe om at man lager til en ulovlig demonstrasjon mot AS, uansett hva hun har gjort. Det virker bare useriøst, og styrker AS sak om at hun føler seg forfulgt, hetset og trakassert. Da kunne man kanskje heller demonstrert foran mydighetene og invitert presse osv. for å fremme saken.

Jeg skjønner folk blir opprørte, men håper de klarer å holde det rolig. Jeg er også opprørt, men hva vet man egentlig om hva som er sant og hva som er "en fjær som har blitt til ti høns". Jeg vet hva jeg tror, men jeg vet jo ikke noe sikkert. Det jeg har hørt, er jo bare rykter... Hearsay som de sier i Amerika. Det er jo opp til myndighetene og politiet å avgjøre hva som er sant her.

Men de burde kunne videreføre en dom til et hvilket som helst land, slik at dommen følger den dømte, og ikke stopper ved grensen. For det hun gjorde i Norge er hun jo dømt for, altså er det bevist at det har skjedd, så det skulle ikke være nødvendig å vente til hun gjør noe tilsvarende i Sverige før hun mister retten til dyr også der. Skal man bare vente da, til noe virkelig kan bevises? Hvis det er tilfelle at hun har plaget, injisert, brent osv dyr, skal man da bare stå på sidelinjen til det kan bevises? Skal ikke tvilen komme dyrene tilgode?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Mollymor, Nei jeg syns vel ikke hu gjorde noe særlig troverdig vesen av seg. Hu har profilert seg nok i media til at hu burde kjenne spillereglene og ikke be om pause på lufta i en direktesending. Så det var kanskje bare en god grunn for henne til å trekke seg hva vet jeg. Jeg stussa litt på at akkurat denne halvtimes sekvensen ikke lå tilgjengelig før senere på dagen. Jeg tolker det dithen at de har gjort redaksjonelle vurderinger om det var riktig å gå ut med hennes navn siden det senere ble lagt ut og da tydeligvis uklippet. Talspersonen for demonstrasjonen fikk jeg vel samme inntrykk av, veldig "PETA" dessverre. Underlig at hun påstår de har tillatelse uten at politiet ikke kjenner til den. Det lille jeg har lest på FB så er det tross mye raseri flere som er skeptisk til å aksjonere på denne måten, selv syns jeg de kan gi litt press på henne og saken. Men dessverre så blir det kanskje heller til at hu får brukt det til egen fordel? Får virkelig håpe de heller kommer opp med flere gode bevis så hu kan bli dømt. Uansett har a en dyster fremtid i møte i Sverige, ser jo ut som dette tar litt av der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille det ble her da, så mye meninger så plutselig ingen når det faktisk skjer noe? :icon_confused:

De har fått tilstand til å demonstrere ved busstorget i Østersund.

http://sverigesradio...artikel=5154021

Kanskje selve temaet "Aud Stokman med nytt navn?" i og for seg er ferdig diskutert - det virker som hun har fått nytt navn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...