Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå er det desember!


Julenissen
 Share

Recommended Posts

Ho ho alle hundefrelste!

Endelig er det desember igjen, og nissefar kommer ut av dvale. Det er på tide å strekke på beina, glatte ut gavepapiret og gjøre seg klar! Mye som skal gjøres, mye som skal føres.

Jeg har hatt et supert år, nisseferie varer jo ganske lenge så fikk prøvd meg på litt forskjellige ting.

santa_waterski.jpg

Prøvde meg også på nytt fremkomstmiddel, men jeg kommer nok til å gå tilbake til sleden i år! Var slitsomt å komme frem i all snøen og jeg hadde glemt å legge om til vinterdekk.

Hurry-santa.jpg

ER DERE KLARE FOR JUL ALLE SAMMEN?

PS: Skal straks legge ut kalender til dere, må bare drikke litt gløgg først.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Snart jul - og for første gang på 4 år henger det gavekalendere oppe til guttene mine. Jula er en fantastisk tid, med masse glede og forventning, tradisjoner og minner, og en spesiell plass i hjertet for dem som ikke er med oss lengre.

I går sydde jeg lammerull (rullepølser, heter det i min familie :) ) etter min mormors oppskrift og minsten var med, nå ligger de i saltlake i kjøleskapet i kjelleren og huset oser av forventnig.

Jeg klarer nesten ikke å vente til minsten kommer ned trappa og ser kalenderne på veggen, han og broren har for lenge siden sluttet å spørre etter dem, det var en "greie" som pappaen deres holdt på med hvert eneste år, og som jeg altså ikke har klart å ta opp igjen før nå...

STÅ OPP, LILLE MANN! DET ER FØRSTE DESEMBER!

Ha en flott dag, alle sammen! :) :) :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig voksen i alder, men advent er den herligste tiden på året. Ungene er voksne så det er slutt adventskalendre her i huset. Ikke bor ungene hjemme lengre heller. Jeg har min egen lille julekalender jeg. Når jeg våkner setter jeg på kaffen, surfer litt nett og våkner til liv. Og så ser jeg på en episode av Jul i skomakergata hver morgen. Det har jeg gjort de siste fem årene og det gir meg en så herlig start på dagen :):icon_redface:

Ha en fin 1 desember alle mann!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...