Gå til innhold
Hundesonen.no

Klær til hund - tips og ideer


Stueloff
 Share

Recommended Posts

Så da mangler vi kun en glatt kondomdress, så er garderoben i boks :thumbsup:

Tror det var på Felleskjøpet vi kjøpte en helt vanlig rød og blå kondomdress til en av aussiene våre. Den var ypperlig for å forhindre klumper! Dessverre litt for stor til ham, så han knaumet litt i den, men en bc fikk overta den og der fungerer den kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Én av oss blir i alle fall ikke å fryse i den nordnorske vintereren. Vis oss hvordan deres hunder møter kulda.

Nadira har seterdalskoften, normalt lang modell.

Jeg har sydd og strikket flere dekken/gensere, men savner en hel dress for å hindre snøklumper. Dette er laget av en gammel jakke. Beavernylon foret med vadmel. Beavernylon med boblefor

Tror det var på Felleskjøpet vi kjøpte en helt vanlig rød og blå kondomdress til en av aussiene våre. Den var ypperlig for å forhindre klumper! Dessverre litt for stor til ham, så han knaumet litt i den, men en bc fikk overta den og der fungerer den kjempefint.

Ja vet de har på FK. Men har hørt de er veldig dårlige i sømmene, også har jeg litt lyst til å lage selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

330 har jeg.

Jeg syns de sitter mye bedre på en sokker jeg har hatt tidlgiere. En av grunnene tror jeg er pga de faktisk er passelig og ikke for store på foten. Str S som er det minste jeg får tak i her i Norge er for store på bena til mine.

Selvsagt faller en og annen sokk av om de går i dyp snø, men jeg syns de sitter bedre enn alt annet jeg har hatt. Og pga fargene så syns det når de faller av i fart ;)

Jeg vet spørr deg fryktelig mye (:P) men hvilken størrelse har du i dogbooties? Ser nemlig for meg at Grumpys poter er like store som kelpiene dine sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet spørr deg fryktelig mye ( :P) men hvilken størrelse har du i dogbooties? Ser nemlig for meg at Grumpys poter er like store som kelpiene dine sine.

Jeg måler jeg :P

Står veiledning på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Frister å kjøpe både s og xs og heller selge de som ikke passer :P

De har disse på Krizoo på Sem :)

Kjøpte akkurat xs i en konkurranse jeg vant til hunden min. Hun har så lange klør :P Håper de passer på minien min når de brukes til en kelpie. Ble litt usikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har disse på Krizoo på Sem :)

Kjøpte akkurat xs i en konkurranse jeg vant til hunden min. Hun har så lange klør :P Håper de passer på minien min når de brukes til en kelpie. Ble litt usikker nå.

Oi, har de? Det skal sjekkes ut :D

Hehe, om xs er for stort så jeg jo kjøpe de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var inne på krizoo sin side, stod ikke at de hadde fra dogbooties :/ Men hvis du er sikker på det? :)

Det er de som ser sånn ut: http://uberpest.com/wp-content/uploads/2010/12/bootie1.jpg ?

Var ikke den typen jeg har kjøpt, missforsto litt, men ja de har en hel kurv med den typen også. Søsteren min jobber der, så jeg er der vel oftere enn gjennomsnittet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de som ser sånn ut: http://uberpest.com/.../12/bootie1.jpg ?

Var ikke den typen jeg har kjøpt, missforsto litt, men ja de har en hel kurv med den typen også. Søsteren min jobber der, så jeg er der vel oftere enn gjennomsnittet :P

Har de rooosa også? (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...