Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing i tunga.


tm100021

Recommended Posts

Jeg har hatt tungepiercing i 5 år, og det var den piercingen som ikke gjorde vondt.. (kjente mer til stikket når jeg piercet navlen enn da jeg piercet tungen, og navlen var ikke noe vondt sted å ta syns jeg).

Av de piercingene jeg har, må jeg si at brystvortepiercingen var værst. Jeg ville heller sitte under tatoveringsnålen i flere timer, enn å pierce brystvorten igjen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har en tvers gjennom hodet på pikken og en inn urinrøret og ut under liksom.. AU!!! Men han sa det ikke var SÅ ******, men behaglig var det nok ikke... Han sa den ene var værre enn den andre, men husker ikke hvilken.

Alle venninnene mine som har i brystvorta sier at det er helt grusomt vondt, og de som har i tunga sier at det ikke var noe vondt i det hele tatt. Bare litt etterpå når det hovner opp og sånn.

Selv har jeg bare i navelen og syntes det var fryktelig, men så er jeg litt pyse og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de piercingene jeg har, må jeg si at brystvortepiercingen var værst. Jeg ville heller sitte under tatoveringsnålen i flere timer, enn å pierce brystvorten igjen... :?

Det er ikke noe vondt. Trodde det skulle være MYE verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i tunga for når jeg bodde i England for ca 9 år siden..Skikkelig luguber tattissjappe i Cornwall :roll: Ikke en bra opplevelse :wink:

Har tatt i øyenbryn og brystvorte hos MR Barbell i Oslo (vet ikke om han holder på enda..?)før det og det var en bra opplevelse 8) Har dem enda..bortsett fra den i øyenbrynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har en tvers gjennom hodet på pikken og en inn urinrøret og ut under liksom.. AU!!! Men han sa det ikke var SÅ ******, men behaglig var det nok ikke... Han sa den ene var værre enn den andre, men husker ikke hvilken.

æææææææææææææhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååå

hvorfor i h..... skulle han ta der.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja seff :wink: Jeg for min del syns at nesa var MYYE verre

Jeg har ikke testet ut å piercet nesen. Men, av 11 piercinger, så syns jeg brystvortepiercingen var værst å ta. Og takket fint nei da pierceren ville gå videre til neste pupp.. Den en og halv timen jeg satt og hadde det små vondt da jeg ble tatovert. bleknet ganske raskt etter jeg tok brystvortepiercingen.. rart det der.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææææææææææhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååå

hvorfor i h..... skulle han ta der.. ?

Ikke spør meg!!! Skjønner ikke hvorfor i det hele tatt.. Men han syns vel han er kul da...? hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet ut å piercet nesen. Men, av 11 piercinger, så syns jeg brystvortepiercingen var værst å ta. Og takket fint nei da pierceren ville gå videre til neste pupp.. Den en og halv timen jeg satt og hadde det små vondt da jeg ble tatovert. bleknet ganske raskt etter jeg tok brystvortepiercingen.. rart det der.. :lol:

hehehehehhee ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' jeg er sikkert for gammel... forstår ikke vitsen med det.. :oops:[/quote']

Hehe nei jeg forstår ikke helt vitsen med 234 piercinger i trynet. Det er ikke fint.

Ei veninne av meg hadde to piercinger i tungen,en i "overleppa",en i nesen,en i øyenbrynet og masse i ørene. Det var helt grusomt å se. Det pene ansiktet var helt ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...