Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing i tunga.


tm100021

Recommended Posts

Jeg hadde. Tok den ut for 2 uker siden.

Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde det. :roll: (Tok den ut)

Har hatt det 2 ganger.

De holder tunga di ute med en "klype" eller nå hva det kalles, også stikke

pierceren en hul nål gjennom.

Så stikker han piercingen gjennom den hule nålen, drar ut nålen og thats it.

Done in 2 min. :D

Ikke no vondt. Så lenge du har "normal" smerteterskel.

Er vel ikke noe som heter "normal" smerteterskel. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Har hatt det to ganger. Første gangen hadde jeg den i et år, men måtte ta den ut i forbindelse med fødselen.

Nå har jeg hatt den i 1,5 år. :D

Ikke no vondt i det heletatt. Og om du spiser på isbiter og drikker iskald cola eller noe rett etterpå slipper du hevelse også.

Siste gangen var det første jeg gjorde å kjøpe meg en iskald pepsi max og jeg slapp hevelse i det heletatt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to ganger, er ikke noe vondt, men fikk litt vondt i halsen i noen dager etterpå. Fikk vondt og tunga hovna opp etter ett års tid, så jeg tok den ut. Halvt år etterpå tok jeg hull på ny, som jeg har hatt i ca 7 år. Tok den ut i sommer ved et sykehusopphold og glemte å ta den i igjen før det grodde igjen :roll: gidder ikke ta nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det i september en gang. Tror det er noen sider ang. peircing i tunga her på "Alt mulig" fra før, hvis du blar litt tilbake :)

Ikke noe vondt, kjente ingenting jeg. Var flink til å suge på isbiter de første to dagene, og slapp dermed den verste hevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tørr jeg ikke. har så kort tunge at jeg kommer sikkert til å dø av smerte når de strekker den ut.. *au* Nei huff, tunga og brystene er to plasser jeg kunne ha tatt, men som jeg aldri tør å gjøre. Dessuten er jeg alltid ekstremt plaget med betennesle, så jeg har ikke engang i ørene, så skal holde meg borte fra gjennomhulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha! Men mamma dreper meg hvis jeg gjør det..

Har i øyenbrynet og det mener hun er nok

la morradi drepe deg da vell, hvor ofte ser'a inni munn din a? :wink: Dessuten, er ikke du gammal nok til å bestemme det sjøl? Jeg tok i nesa uten at jeg fikk lov av mamma. høhø. hu ble litt furt, men hu kan ikke være sur på meg resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ettersom at jeg snakker med henne nesten hver dag så vil hun se det rimelig fort. Dessuten så har hun sagt klart fra til meg at er det én plass jeg IKKE får ta piercong så er det i tunga (pga det er i munnen) og da får jeg heller tolme meg til jeg er 18 (7 mnd igjen 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...