Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Peggy, verdens fineste Peggy, ble beste juniortispe og Norsk Juniorvinner 11! Det var 14 stykker i klassen, så det var FANTASTISK gøy! Etter dette var det inn i beste tispe, og der slo hun alle, bort

Tusen takk for alle gratulasjoner :D Da vi ble plassert som beste tispe var det egentlig gjort for meg. Samme hva som skjer i BIR/BIM så bryr jeg meg ikke. Nå er hun endelig champion Det var så

Sonen har de fineste hundene, for tenk . Vi kom hjem med to nye titler i bagasjen, vi også . Willy gikk hen og slo alle hannhundene, han, og ble beste hannhund med CACIB og BIM, mens Babs ble beste

Sonen har de fineste hundene, for tenk :D.

Vi kom hjem med to nye titler i bagasjen, vi også :).

Willy gikk hen og slo alle hannhundene, han, og ble beste hannhund med CACIB og BIM, mens Babs ble beste veteran, 2. beste tispe og ble NVV11 :D. Knallkritikker på begge to:

Willy:

"Championhann som fortjener sin tittel. Utmerket hode med vakre, mørke øyne. Lang, elegant hals. Vakker overlinje. Velvinklet og velkroppet. Effektive bevegelser fra alle sider. Vakker pels og bra tempereament."

Babs:

"11år gammel tispe i utmerket kondisjon. Vakkert hode og uttrykk, lang, elegant hals. Fin overlinje og proporsjoner. Velvinklet og velkroppet. Effektive bevegelser. Bra pels og temperament".

Tusen takk til Jeanette som forbarmet seg over Willy i oppdrettergruppa sånn at jeg kunne konsentrere meg om Babs i veteranringen :).

Fiineste vofsene Siri, gratulerer igjen :)!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten Nemi i Veterangruppa, og den flotte Amstaff-oppdrettergruppa! :heart:

Men tror ikke jeg fikk tatt noen bilder. :(

Er så sur for at det ikke var spotlights rett ned på der de stilte seg opp for å bli bedømt i storeringen! Bare de som ble plassert. :P

Håper Nemi så bra ut da, hun var i storslag!

Bare synd at veteranene var rett etter oppdrettergruppene, jeg skulle egentlig hjelpe dem å stille men det rakk jeg jo ikke da.. Hadde sett på det som en ære å få hjelpe til å stille de gamle knarkene :wub:

Du kan få lov å ta bilder en annen gang du :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet fram kritikken:

11 mnd. Noe tettbygd. Kunne hatt krafigere neseparti. Bra utrykk og bitt. PRIMA hals. Litt for rak i front, litt mer vinklet bak ønskes. Har noe lange og ustabile haser. Bra masse i kropp, akseptabel masse i ben. Herlig farge. Skal bevege seg mer parallelt, mer driv ønskes (nei sier du det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg i evigheter til denne utstillingen, så det at jeg ble syk rett før helgen stoppet ikke meg fra å reise. Jeg dytta innpå med paracet og nesespray og kjørte de 50 milene ned til Lillestrøm. Allerede natt til lørdag angret jeg, ble skikkelig dårlig og på søndag hadde jeg rett og slett ikke mulighet til å komme meg ivei på utstillinga. :( Forferdelig surt, men sånn er det bare. Og det var jo veldig flaks for han som ble beste hanne at Oliver ikke kom likevel :whistle::lol: Viste seg at jeg hadde en infeksjon i halsen, så jeg skulle nok hørt på mamma og skaffet meg medisiner før jeg dro nedover.

Fredrik var der og fikk CK, men ble ikke plassert blandt de 15(?) championhannene som stilte,

Stor grattis til alle som har gjort det bra, ikke minst til de som har kommet hjem med div. titler!

Ekstra stor grattis til Marie med championat OG nv på Blondie! Veldig bra gjort å slå Grynet, hun vinner jo det meste for tiden :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke helt dagen på søndag vi...!

Startet flott med en 0 i fellesdekk. Den ble jeg rett og slett skuffa over, for vi har trent masse på det. Men jeg rakk så vidt å komme meg i skjul før hun reiste seg.

Da det var vår tur startet jeg dårlig igjen, med en overlykkelig puddel som stadig datt ut på fri v/fot. Fikk vel en 6er tror jeg, noe jeg ikke er fornøyd med, for hun kan så mye bedre. Og så tulla hun skikkelig, hun la seg ikke på dekk under marsj, så vi fikk selvfølgelig 0, noe jeg også ble veldig skuffa over da dette er en av superøvelsene våre. Skikkelig kjip start og akkurat da hadde jeg bare lyst til å bryte, men ville prøve litt til.

Det gikk derimot mye bedre på innkalling med stå og vi fikk en 9er! Flere som lo godt av henne der, for hun har en flott stil :innocent: Ringsekretær sa flere ganger til meg at noen hunder er bare blandet med kenguru de og hun lo godt av Java flere ganger :lol:

Så var det den andre superøvelsen vår, stå under marsj. Da jeg snudde meg var jeg veldig spent på hva jeg kom til å se og jeg så Java som sto like bak meg og kom gående mot meg... Hurra... Rimelig skuffa over den også må jeg innrømme!

Og så husker jeg ikke heeelt rekkefølgen på resten av øvelsene, men vi fikk utrolig nok en 8er på ruta :D Og det var jeg superfornøyd med, for den øvelsen har vi sliti mye med. Apporten var det bare tull med..! Masse lyd ut (som vanlig), det er jeg jo klar over, men hun tøysa så masse på vei inn. Tygde på apportbukken og holdt den til slutt bare i enden og satte seg ikke inntil, så det ble bare tull! Husker ikke karakteren, men det ble vel en 5er eller 6er. Hopp over hinder gjorde hun derimot en god jobb igjen og vi fikk en 9er på den. Det samme med avstandskommandering. Hun har litt forflyttning framover, men det var så lite så vi fikk en 9er på den også!

Både dommer og ringsekretær likte Java, hun er jo tross alt bare veeldig glad og morsom i ringen! Så vi fikk en 9er i helhet, trekk pga at det er litt mye lyd i henne.

Så alt i alt så var det mye tull i Java. Enten gikk det veldig bra, eller så gikk det skikkelig dritt :P Men det siste ringsekretær sa til meg før jeg gikk ut av ringen var at det var god underholdning å se på oss :icon_redface::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en ****** fin Mittelspitz i gruppa på søndag, men får det ikke til å stemme med NKKs resultatliste, bl.a feil farge :huh:

Uansett. Min hannhund, Max(Dagolas Qultapoju) Ble BIR og Norsk vinner :bananas: Det var 39 påmeldte i rasen denne dagen :D

Max blir også årets rasevinner ganske overlegent med 37 poeng :w00t: (Nr 2 på lista har 5 poeng, forøvrig en av mine andre hunder) :D

Har BLOGGA om det

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde! :cheer:

Anton fikk excellent i championklassen, men havnet som nr 5, så da ble det med det.

Jeg er veldig fornøyd allikevel, Anton er så utrolig "rasesist", at han klarer nesten ikke å styre seg med andre Kelpier tilstede... Derfor ble det litt galopp og han var ikke så lett å stille opp. Men, han ble med hjem allikevel. :ahappy:

Ellers stilte jeg mamma'n hans i beste tispeklasse og hun ble 2 BTK bak vakre Blaze. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grattis til alle som har gjort det bra, ikke minst til de som har kommet hjem med div. titler!

Ekstra stor grattis til Marie med championat OG nv på Blondie! Veldig bra gjort å slå Grynet, hun vinner jo det meste for tiden :)

Tusen takk! :D Ja, hun vinner både her og der har jeg merket :P Hun kom bort til meg og sa noe etterpå om at Grynet var den første i historien til å gjøre ett eller annet og nå hadde Blondie gjort det også. Sikkert ta to titler på en dag? Jeg fikk det ikke helt med meg, for jeg var helt i himmelen :lol: Synd du ble så syk :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten skryte litt av "valpen" Freke. Han er 11 mnd gammel og har så langt vært på 3 utstillinger etter han fylte 9 mnd (og en del valpeshow som trening før dette).

Freke's resultater fra Dogs4All er Exc.JK 1.JKK og NORSK JUNIORVINNER 2BHK og CERT :D

stolt av gutten!

Hightowers-FrekeWinterSpirit1.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...