Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakasitas Aslan


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jaa, det var henne :wub: Vakre frøkna. Nå er det bestemt at med mindre hoftene er verre så BLIR det et forsøk på de to, både vi og avlsrådet har såpass tro på kombinasjonen. Ååh. Plisplisplishofteneværebra!

Ja, åh, herlighet. De var så herlige sammen! Er jo litt menneskeliggjøring det her, men var vanskelig å ikke smelte fullstendig når de lå inntil hverandre på gulvet og sleika og sussa på hverandre :wub: Går jo ikke an å bli særlig mye søtere! Thorvald var skikkelig gentleman og lot henne vinne nesten alle drakampene også :lol:

Da krysser vi alt som krysses kan for at det går bra! :)

Haha, så herlig! Klart man er gentleman med damene! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter en laaang pause pga avhandlingsskriving på undertegnede våget vi oss ut på LP-banen igjen forrige helg, og det endte sånn passe Eller, er egentlig fornøyd, Thorvald var fin frem til avstanden,

Thorvald fikk excellent og CK i dag på rasespesial og vår til nå største utstilling Og ikke nok med det, i klassen funket virkelig ALT, det var så herlig. Vi jobbet som et team på ordentlig Vi har

Ja, jeg var ganske flink faktisk Nei, synes æren skal gå til deg jeg. De første 15 sekundene før Thorvald brøt, rakk jeg i det minste å få foreviget. Og han var ikke håp

Så utrolig vakre de var! Jeg blir alltid overrasket over hvor kraftig og bamsete finsk lapphund er. Jeg hadde ikke sett dem for slik, egentlig.

Takk :) Tiva er ei ganske kraftig tispe, men fortsatt feminin. Men de fleste tispene i Norge (og til dels Sverige. I Finland er tispene mye kraftigere enn i Norge) er veldig mye spinklere og smalere med mindre pels enn henne. Thorvald er en moderat hanne, så det finnes de som absolutt er kraftigere enn han (nesten så de blir pomeranian-aktige syns jeg), men mange som er smalere og spinklere også. Rasen er veldig heterogen, så en kan få litt av hvert :)

Da krysser vi alt som krysses kan for at det går bra! :)

Haha, så herlig! Klart man er gentleman med damene! :lol:

Hehe, ja :P Så lenge hun knurra mens de hadde drakamp slapp han bare han, den tullingen :lol:

Eieren av Tiva la ut noen bilder på faceook av de i dag:

385264_10200376479955313_1638029503_n.jp

64572_10200376478515277_1136094610_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tenkte at Aslan skulle få fortelle det selv, jeg. :P Hun var så glad da hun fikk vite det.

Hipp hurra for Thorvald. :D :D

:icon_redface: :icon_redface: Jeg jublet omtrent da jeg så det selv, så det er ikke vanskelig å tenke seg :lol: Og hipp hurra for Thorvald ja! Jeg er farlig begeistret for han, altså. Håper på å få hilse på han i Kongsberg! :yes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, han er så fiiiin! :wub:

Takk :)

Han er nydelig, liker fargene. de er så klar og fin

Takk :) Ja enig, er veldig glad i de med klare, sterke farger :)

Aww, for en goding! :D Elsker navnet hans, høres bare sååå trivelig ut! :D:wub:

Takk :D Og ja, han er en liten goding :ahappy::heart:

Men Aslan, nå er du lovlig treig med å legge ut resultatet på røntginga altså. :aww:

Hehe, jaa, jeg veit :P Var så opptatt med å spy ut gleden min alle andre steder at jeg glemte tråden hans :shocked:

Wee! Ser det står B på dogweb! :jump::banana:

JAAAAAA :D:jump: Jippi jippi jippi! Det var en godnyhet :heart:

Tenkte at Aslan skulle få fortelle det selv, jeg. :P Hun var så glad da hun fikk vite det.

Hipp hurra for Thorvald. :D :D

Hehe, det går så bra når jeg er en sånn treigpeis :P

Men takk igjen :D

:icon_redface: :icon_redface: Jeg jublet omtrent da jeg så det selv, så det er ikke vanskelig å tenke seg :lol: Og hipp hurra for Thorvald ja! Jeg er farlig begeistret for han, altså. Håper på å få hilse på han i Kongsberg! :yes:

No problem! Jeg glemte helt denne tråden :icon_redface: Var så opptatt med å spy rundt lykke over alt ellers :lol:

Og takk og takk :D Det ser fortsatt ut som at vi får til å komme på Kongsberg så JIPPI!!!!!!

dogweb.PNG

JUHUUUUU!

Også er jeg så inderlig glad på oppdretters vegne, alle tre valpene fra A-kullet er nå HD-røngtet FRI! Gutta har B-hofter, og jenta har A-hofter. Begge gutta er i tillegg øyelyst fri :) Herlig :)

I går hadde vi ikke så god tid til tur, så da måtte Thovald få ut litt steam fysisk. Så da tok jeg på trekksele og slengte på kløven oppå :lol:

2948_10152536648165341_1514662600_n.jpg

Funka flott det :) Kløven er jo ikke noe tung, men Thorvald lot seg ikke affisere av det i det hele tatt. Like mye byksing i djup snø, leiting etter rådyr og generelt apekattoppførsel.

Nå har det blitt skikkelig vinter igjen i Trondheim, ooog det skal holde seg sånn en stund fremover i følge langtidsvarselet (får håpe det er sant denne gangen), så nå blir det snørekjøring :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eeeer så fin! Elsker tegningene og fargene hans, også ser han ut som en gjennomført trivelig og morsom hund i tillegg :ahappy:

Ååh, det var hyggelig skrevet :heart: Takk! Han er min lille drømmehund, virkelig :)

Han er så vakker altså :wub::wub:

Takk :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Thorvald fikk excellent og CK i dag på rasespesial og vår til nå største utstilling :D

Og ikke nok med det, i klassen funket virkelig ALT, det var så herlig. Vi jobbet som et team på ordentlig :) Vi har alltid slite med å trave, men i dag travet han som han aldri har gjort noe annet :wub: I BHK var vi ikke fullt så heldige, men da var vi slitne begge to, pluss at hunden bak oss var fryktelig bråkete og hoppet blant annet plutselig på Thorvald mens vi løp :/ Jeje, heldigvis ingen skade skjedd, tror ikke Thorvald oppdaget det engang, hehe.

Fikk en flott kritikk og, men den ligger igjen i bilen og jeg orker ikke hente den :P Eneste trekket var at han var litt lav, han er rett under idealhøyden ifølge standard :P

Og det er viktig å ta det med ro i ringen :P

857633_10151420970604690_37497126_o.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...