Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber foreldra deres som?


Jeampi

Recommended Posts

Pappa er utdannet agronom(bonde på godt norsk), men jobber som snekker, eller tømrer da... Han holder på å ta fagbrev som det nå.

Mamma har bare videregående(for husmorskolen teller vel ikke? :D ) Hun er leder på et eldresenter. Åssen hun har klart å komme så langt opp uten utdannelse skjønner ikke jeg... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er petroleumsingeniør og i olja... (som 90 % av Stavanger hehe :D)

Mamma er sosial pedagog med bachleor grad i flerkulturell pedagogikk...

Stefaren min er dramapedagog

Stemor er en slags lektor aktig person... (i skotland, så det heter ikke lektor....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke yrker har foreldra deres?

Mamma er kokk i nordsjøen på hydro og pappa er kjøkkensjef på Color Fantasy båten (han er utdannet som kokk men arbeidet seg oppover)

mmmm, du må jo bare få mye god mat da!!

(komme på besøk snart kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee.. Mamma syr gardiner o.l for Støren Fargehandel.

Pappa er en av flere "banksjefer" i Sparebank 1, Midt Norge. Leder for BM forsikring (Bedriftsmarked) i Midt Norge.. og noe annet rart, jeg aner egentlig ikke :P

Mamma har bare videregående(for husmorskolen teller vel ikke? ) Hun er leder på et eldresenter. Åssen hun har klart å komme så langt opp uten utdannelse skjønner ikke jeg...

Sånn er det her også. Pappa er utdanna bilmekanikker, jobbet som det i 15 år :P Plutselig så sitter han i lederstilling i Spare Bank 1 lixom. Men han har tatt utroooolig mange kurs og sånt da. Så selv om han ikke gikk den veien på videregående, så er alt mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee.. Mamma syr gardiner o.l for Støren Fargehandel.

Pappa er en av flere "banksjefer" i Sparebank 1, Midt Norge. Leder for BM forsikring (Bedriftsmarked) i Midt Norge.. og noe annet rart, jeg aner egentlig ikke :P