Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber foreldra deres som?


Jeampi

Recommended Posts

Pappa er utdannet agronom(bonde på godt norsk), men jobber som snekker, eller tømrer da... Han holder på å ta fagbrev som det nå.

Mamma har bare videregående(for husmorskolen teller vel ikke? :D ) Hun er leder på et eldresenter. Åssen hun har klart å komme så langt opp uten utdannelse skjønner ikke jeg... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa er petroleumsingeniør og i olja... (som 90 % av Stavanger hehe :D)

Mamma er sosial pedagog med bachleor grad i flerkulturell pedagogikk...

Stefaren min er dramapedagog

Stemor er en slags lektor aktig person... (i skotland, så det heter ikke lektor....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke yrker har foreldra deres?

Mamma er kokk i nordsjøen på hydro og pappa er kjøkkensjef på Color Fantasy båten (han er utdannet som kokk men arbeidet seg oppover)

mmmm, du må jo bare få mye god mat da!!

(komme på besøk snart kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee.. Mamma syr gardiner o.l for Støren Fargehandel.

Pappa er en av flere "banksjefer" i Sparebank 1, Midt Norge. Leder for BM forsikring (Bedriftsmarked) i Midt Norge.. og noe annet rart, jeg aner egentlig ikke :P

Mamma har bare videregående(for husmorskolen teller vel ikke? ) Hun er leder på et eldresenter. Åssen hun har klart å komme så langt opp uten utdannelse skjønner ikke jeg...

Sånn er det her også. Pappa er utdanna bilmekanikker, jobbet som det i 15 år :P Plutselig så sitter han i lederstilling i Spare Bank 1 lixom. Men han har tatt utroooolig mange kurs og sånt da. Så selv om han ikke gikk den veien på videregående, så er alt mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seee.. Mamma syr gardiner o.l for Støren Fargehandel.

Pappa er en av flere "banksjefer" i Sparebank 1, Midt Norge. Leder for BM forsikring (Bedriftsmarked) i Midt Norge.. og noe annet rart, jeg aner egentlig ikke :P

Sånn er det her også. Pappa er utdanna bilmekanikker, jobbet som det i 15 år :P Plutselig så sitter han i lederstilling i Spare Bank 1 lixom. Men han har tatt utroooolig mange kurs og sånt da. Så selv om han ikke gikk den veien på videregående, så er alt mulig :P

Jepp! :D Hun sier hun føler seg veldig teit da, når hun sitter på kurs med masse mennesker, alle har flere høye utdannelser, også spør de henne hvilke utdannelser hun har. #-o

Og gjett om jeg føler meg dum når det ringer en gubbe jeg ikke kjenner, han spør etter mamma og jeg svarer med trøtt og kjip stemme at: "Nei, hun er ikke hjemme, du får ringe igjen senere..." Etterpå finner jeg ut at det var ordførern... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm, du må jo bare få mye god mat da!!

(komme på besøk snart kanskje?)

Hehe. Pappa er flink til å mikse å triks med mat. Men mamma er så lei av å lage mat når hun kommer hjem at jeg lager det meste av maten min selv. Ellers så blir det toro mat fra hennes side :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :P Hun sier hun føler seg veldig teit da, når hun sitter på kurs med masse mennesker, alle har flere høye utdannelser, også spør de henne hvilke utdannelser hun har. #-o

Og gjett om jeg føler meg dum når det ringer en gubbe jeg ikke kjenner, han spør etter mamma og jeg svarer med trøtt og kjip stemme at: "Nei, hun er ikke hjemme, du får ringe igjen senere..." Etterpå finner jeg ut at det var ordførern... :oops:

Haha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er utdannet spesielpedagog og masse sånne ting, så hun jobber på Østbytunet skole, en skole for barn med ADHD.

Pappa er leder i Buy Pass, tilhører Ergo Group, der de utvikler for eks. tippekort, og sånne sikkerhetsting.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er utdannet sosionom, og har i flere år vært sjef for Rusmiddeletaten i Asker.. Nå tar hun en master, og en sykemeldt.

Pappa er utdannet sosionom, og jobber nå i BlåKors med.. Familierågivning, altså for unge mennesker med rusproblemer som skal ha barn..

Stemoren min er utdannet sosionom/barnevernsped., og jobber nå på et senter hvor de hjelper tidligere rusmisbrukere og sånt til å komme seg ut i normalt liv igjen, de hjelper med barnepass, utdanning, har varm mat en gang i uka og sånt.

Stefaren min er utdannet sosionom/barnevernsped. (surprise!) og jobber i Lier Kommune, rusmiddeletaten troor jeg..

Der ser dere hva jeg har å slekte på! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...