Gå til innhold
Hundesonen.no

Antall innlegg


Recommended Posts

Ikke at det er så voldsomt viktig for min del, men jeg har lagt merke til at antall innlegg ikke blir oppdatert hos meg. Bare når jeg går inn på "profilen" min.

Har stått på antall inlegg 51 en stund nå. Er det bare hos meg eller er det flere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei, det er ikke tilfeldig, men det er forskjellige innstillinger i selve forumet for om innleggene "teller" på innleggstelleren eller ikke.

Innlegg postet i "Hundesonen.no"-kategoriene gir alle sammen innlegg, det samme gjelder for "Spørsmål og tilbakemeldinger".

Innlegg som postes i "Generelt" gir ikke uttelling på innleggstelleren :) . Dette er fordi vi ikke ønsker at medlemmer skal f. eks kunne spamme i "Alt Mulig" for å få nok innlegg til å kunne poste i "Kjøp & Salg" hvor vi har minimum 50 innlegg som krav for å få poste.

Admin IW :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Skjønner ikke helt det med å måtte ha så mange innlegg for æ få tilgang til de ulike funksjonene...?

Det er vel der for å unngå at folk registrer seg bare for å reklamere for noe, uten å faktisk være aktive på forumet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...