Gå til innhold
Hundesonen.no

Gresshoppa varmedekken


Ina

Recommended Posts

Skal bestille endel utstyr til Eso nå (tenkte å prøve hundetorget.com denne gangen, virker veldig bra)

De selger gresshoppa varmedekken som ikke er så veldig dyrt. Noen som vet om dette er vanntett? Det står ikke noe om det nemlig, så spørs om det ikke er det, hmm..

Spørsmålet var egentlig, hvilken størrelse tror dere jeg må kjøpe til Eso?

De har størrelsene dachs, S, M, L, XL, XXL. Jeg regner med M er passe?! Vanskelig..

På siden står det;

"Varmedekken fra Gresshoppa. I flere størrelser fra Dachs til XXL"

Bilde av dekkenet:

dekken001.jpg

De har også et dekken fra Trixie.

"Dekken som er ekstra mykt og stilfult med optimal passform med ekstra løkke for halen.

Dekkenet er veldig vannavstøtende og foret med ekstra myk fleese."

Får det fra kr 100 og oppover.

I_3030_g.jpg

Hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dekkenet til Gresshoppa er vanntett.

Har solgt det i en god del år da jeg jobbet i Bergen.

Det som jeg liker spesielt godt med det er at det er glatt for innvendig! Lite hår som henger fast. Det går også godt ned på sidene og holder musklaturen varm!

Det er et av de dekkene jeg har solgt desidert mest av i mine nesten 9 år i zoobransjen.

Kan heller ikke huske at vi hadde en eneste reklamasjon på det :D

Det er også en veldig "snill" pris på det!

Kan anbefales av mange hunde eiere i Bergen! (..og der kan det pøse ned ... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er det Dachs-dekkenet i ryggen?

Det står ingenting om det verken på nettsiden eller i katalogen deres :oops:

Passer vel best til standar (kan bli stort til dverg og kanin)

Spør Calina, tror hun har det i butikken. Kan sikkert måle det for deg...om du sier "vær så snill med sukker på" først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dekkenet til Gresshoppa er vanntett.

Har solgt det i en god del år da jeg jobbet i Bergen.

Det som jeg liker spesielt godt med det er at det er glatt for innvendig! Lite hår som henger fast. Det går også godt ned på sidene og holder musklaturen varm!

Det er et av de dekkene jeg har solgt desidert mest av i mine nesten 9 år i zoobransjen.

Kan heller ikke huske at vi hadde en eneste reklamasjon på det :D

Det er også en veldig "snill" pris på det!

Kan anbefales av mange hunde eiere i Bergen! (..og der kan det pøse ned ... :P )

Kjempeflott! Tusen takk for flott svar :P Kan du hjelpe meg med størrelsen også kanskje? Er det medium som passer best til border Collie? En forholdsvis stor BC..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske nylig kjøpt det gresshoppa dekkenet! :P Det er kjempebra! Er veldig fornøyd. Liker godt at det er reim til å feste rundt halen. Jeg har XL til min hund. Det er akkurat passe. Du får ta med deg hunden å prøve. Det gjorde jeg. Så jeg anbefaler gresshoppa dekkenet. Flott pris på det også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske nylig kjøpt det gresshoppa dekkenet! :P Det er kjempebra! Er veldig fornøyd. Liker godt at det er reim til å feste rundt halen. Jeg har XL til min hund. Det er akkurat passe. Du får ta med deg hunden å prøve. Det gjorde jeg. Så jeg anbefaler gresshoppa dekkenet. Flott pris på det også. :D

Men jeg skal bestille det over nettet, så blir vel litt vanskelig å prøve det. Men hvis Hera bruker XL, så blir nok ihvertfall L alt for stort for Eso, for hun er nok en smule større og lengre enn han :P

Regner med medium passer jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I_3030_g.jpg

Dette har jeg til Chicka og det er det største dritt dekkenet jeg har vært med på. :D

Ikke ligger det skikkelig på, ikke er borrelåsen foran bra og det glir frem og tilbake på ryggen hennes...

Har to andre dekken til hun og dette er desidert KUN reserve...

Det eneste plusset jeg kan gi det er at det går litt langt opp på nakken bak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott! Tusen takk for flott svar :P Kan du hjelpe meg med størrelsen også kanskje? Er det medium som passer best til border Collie? En forholdsvis stor BC..

Hei

Er ikke så sikker på om M passer. Det er ganske kort, mulig du må opp i L.

Du kan ta kontakt med Paratus pet som produserer det. De vil sikkert være behjelpelig med å måle dem for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting om det verken på nettsiden eller i katalogen deres :oops:

Passer vel best til standar (kan bli stort til dverg og kanin)

Spør Calina, tror hun har det i butikken. Kan sikkert måle det for deg...om du sier "vær så snill med sukker på" først :P

Ok, tusen takk. Har standard dachs, selv om hun er ganske liten fortsatt. Regner med at det passer, kan jo kanskje spørre for sikkerhet skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du standard, vil det nok tilslutt passe greit! Jeg har ikke målt dekkenet, fordi ingen har sagt "vær så snill med sukker på", og fordi jeg ikke har sett tråden før nå... :wink:

De er som nevnt gode dekken, med greie priser. Og her i bergen blir de testa...tro meg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om gresshoppa dekkenet passer til store hunder med noe lengre rygg og litt dypt bryst?

Synes dekkenet ser litt vell firkanta ut, men har veldig lyst på et regntett dekken til "lille" pysa som hater regn.

Jeg bruker selv et dekken som er helt likt Kennel sine dekken,og det passer fint til Odin.

Han er for dyp i brystet til de fleste dekken.. :wink:

rygglengden på kennel sine er og ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om gresshoppa dekkenet passer til store hunder med noe lengre rygg og litt dypt bryst?

Synes dekkenet ser litt vell firkanta ut, men har veldig lyst på et regntett dekken til "lille" pysa som hater regn.

Fra str L-XXL er ikke dekkenet så firkantet lenger. XL og XXL passer store hunder. De dekker også godt ned på sidene.

Lurt å bruke dekken, hunden blir raskere nedkjølt når det regner og blåser enn når det bare er frost.

Tror nok "pysa" hadde satt pris på et sånt dekken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du standard, vil det nok tilslutt passe greit! Jeg har ikke målt dekkenet, fordi ingen har sagt "vær så snill med sukker på", og fordi jeg ikke har sett tråden før nå... :wink:

De er som nevnt gode dekken, med greie priser. Og her i bergen blir de testa...tro meg.. :wink:

Ok, tusen takk for svar :lol: Kommer nok til å kjøpe det, det virket bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...