Gå til innhold
Hundesonen.no

Å ha mopsevalp vinterstid.


TrineV
 Share

Recommended Posts

Hvordan går det å ha mopsevalp på vinteren, med tanke på å få den stueren osv, når det er kaldt ute.

Hvordan gjør dere andre som har hatt mopsevalp det?, går dere ut med den lenge nok til at den får gjort i fra seg, eller bruker dere 'avispapirtrikset' inne endel?...

Hvor godt tåler en valp kulde dersom den pakkes inn i strikkegenser, tåler de 15 min tid ute da?

Kan det bli for kaldt for valpen å miljøtrenes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange vintervalper, faktisk har alle mine vært vintervalper. Jeg har laget hull til hode og forlabber i en gammel ullsokk og ut bar det. Du lærer jo etterhvert å kjenne tegnene valpen viser når den må på do. Så da bærer det ut, med en gang valpen skjønner tegningen gjør den det den må og dere er ferdige. Ang miljøtrening har jeg aldri sett på dette som ett problem. Har med meg valpen så si overalt uansett når den er baby. :)

Hvor er valpen din ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ingen forskjell på å ha mopsevalp og hvilken som helst annen valp vinterstid? :icon_confused: Man tar dem da ut for å tisse og gå på do, og iogm at det er en selskapshund, vil den garantert foretrekke å være med deg på ting, uansett hvor kaldt det er (innen rimelighetens grenser, selvsagt).

Og Synnøve, sokk med hull hørtes utolig søtt ut! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...