Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal Oslo-Bergen?


Birte
 Share

Recommended Posts

Hei!

Er det noen snille soniser der ute som tilfeldigvis planlegger enten å kjøre eller ta tog fra Oslo til Bergen en gang mellom neste uke og 10. desember?

Jeg har nemlig en toller-hann som skal passes av foreldrene mine i Bergen mens jeg og samboeren er på ferie. Jeg har i utgangspunktet tenkt å ta toget fram og tilbake selv, men med tanke på at jeg er midt oppi eksamensforberedelsene, og at vi skal til Bergen bare en drøy uke senere, blir det igrunn veldig upraktisk.

Så, med et ørlite håp om å være utrolig heldig - om noen skal fra Oslo til Bergen, og har plass til en toller (som forøvrig er veldig godt vant med både tog og bilkjøring), hadde jeg satt utrolig stor pris på om du/dere kunne tatt han med på turen. :) Betaler gjerne litt som takk for hjelpen og for eventuelle ubeleiligheter.

Kontakt via PM :)

Birte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde passet kjempebra faktisk, like før eksamensuken også!

Når tenker du at du bestemmer deg da? :) Og reiser du med bil eller tog isåfall?

Birte

Jeg får nok vite det i dag, er avhengig av pass av min egen hund her hjemme, slik jeg kan dra på Dogs4All. Tog :) Det blir mest sannsynlig nattog da, som går fra Oslo 23:09, og er i Bergen 06.56. Om det funker for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker veldig, veldig bra. :) Sico er også veldig behagelig å ha med på nattoget, legger seg som regel rett ned for å sove (vil sende med tøybur isåfall), og jeg kan komme til toget tidlig for å ordne alt på plass osv.

Bare si ifra når du vet mer, du. :)

Birte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...