Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjorde du klokken 11:11, den 11.11.11?


Ia
 Share

Recommended Posts

Gjorde du noe spesielt?

Jeg har tenkt masse på hva jeg ville gjøre. Egentlig skulle jeg jo være forelsket, og vi skulle se på stjernene sammen. Men så er jeg jo ikke det, og det er dårlig med synlige stjerner klokken elleve om formiddagen.

I dag har jeg ligget rett ut i sengen og ventet på at skulderen min skal bli blid på meg så jeg kan leve litt igjen. I halv elleve tiden kom det en liten Tink snikende og la seg på overkroppen min, med hodet på den vonde skulderen :wub:

Vi lå og snakket om alt mulig. Ok, da, jeg snakket og hun skakket på hodet. Får da være makan til menneskeliggjøring :innocent:

Nesten gang jeg tittet på klokken var den 11:10. Vi hadde ligget sånn i 40 minutter. Jeg hadde akkurat brukt et kvarter på å fortelle henne hvor glad jeg er i henne og at hun skal være hos meg for alltid. Så jeg åpnet macen, og skyndet meg å ta et bilde av oss. Da var klokken blitt 11:11.

Det var en veldig koselig stund, selv om det verken var stjerner eller fyrverkeri. Jeg er også gledelig overrasket over at jorden ikke gikk under :lol:

Hva gjorde du? Noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den 11.11.11 klokka 11.11 (sånn ca) gikk jeg ut av universitetsområdet med bestått biokjemi-eksamen Nå er det lang tur med voffs. Hurra!!!

tørka tiss tror jeg

Ikke noe å rødme for, det gjorde jeg og.

Jeg satt i klasserommet og hadde samfunnsfag med elevene mine. Vi jobbet med menneskerettigheter, FN og Amnesty. En elev gjorde oss plutselig oppmerksom på at klokka var 11:11, så vi ble sittende og prate litt om det før vi jobbet videre. :)

Hei, underviser du tilfeldigvis 2. klasse på videregående? Er det vi har om nå, nemlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...