Gå til innhold
Hundesonen.no

Savner å gå tur med hund. Trenger du luftehjelp i Grønlandsområdet, Oslo?


hildeff
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg er en 24 år gammel jusstudent som er godt hundevant, og som gjerne kunne tenke meg å gå litt tur med hunden din dersom du lar meg. Har vokst opp med hund, og er mest vant til større hunder, både av den rolige typen, og den litt mer "ivrige". ( Vi hadde en golden retriever tispe som var meget rolig, og så en hann som utagerte mot andre hannhunder)

Har av bosted- og tidsmessige årsaker ikke mulighet til å ha egen hund, men kunne tenke meg en ordning hvor jeg kan få låne en når det passer, til turglede for oss begge. Det er liksom ikke det samme å gå tur uten en firbeint kompanjong, når man har vokst opp med det.

Ønsker å gå tur med en relativt lydig hund, gjerne medium/stor, og vil respektere dine regler for håndtering. Helst i nærheten av grønland på Oslo, da jeg ikke disponerer bil.

Trenger ikke noen form for betaling.

Får hunden din litt mindre lufting enn du skulle ønske? Er dette noe du kunne tenke deg? I såfall kan du svare på denne posten, og så kan vi møtes alle tre for å se om dette er noe vi vil.

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...