Gå til innhold
Hundesonen.no

Sånn ser du ut om 20år...


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååååååh, typisk at jeg er den eneste på sonen som faktisk blir gammel om 20 år...

Dette lover ikke helt godt for fremtiden.... Men har nå fine medaljer da

Hmm..

Posted Images

Haha, om 20 år er jeg Berner oppdretter :lol:

stine.jpg

Red: Det var et veldig pent bilde av Stine! Gjør ikke noe om jeg ser sånn ut som 20 år :D

Hahaha, kjente du meg igjen? Jeg er cirka 19 år på det bildet, herlighet, det var i gamle dager, det...

Og ja, jeg fikk selvfølgelig samme bildet, så jeg kommer vel til å være same old, same old. Same shit, different wrapping, eller noe sånt? Eller same wrapping, different shit? Nå fikk jeg en eksistensiell krise her, ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ta det første bildet? Eller det første av et menneske? Her er i ihvertfall første bildet:

WET998K-2.jpg

Deretter første menneskebilde! (ooops det er visst meg)

Her var det et bilde av meg, fra facebook-profilen min, men den ville ikke vises.

Søker jeg bare Siri får jeg dette:

siri.jpg

Søker jeg derimot bare Eveline, får jeg dette: (igår fikk jeg derimot en skikkelig nakenmodell, lurer på og bildesøk forandrer seg etter tid på døgnet... og hva folk søker på!?)

Eveline%20White%20THR.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, kjente du meg igjen? Jeg er cirka 19 år på det bildet, herlighet, det var i gamle dager, det...

Og ja, jeg fikk selvfølgelig samme bildet, så jeg kommer vel til å være same old, same old. Same shit, different wrapping, eller noe sånt? Eller same wrapping, different shit? Nå fikk jeg en eksistensiell krise her, ass...

Haha, ja jeg bare what er ikke det SFX? Også måtte jeg dobbelt sjekke med teksten på den siden, og jo det stemte det :D

Det er da ingen krise å se sånn ut om 20 år da vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg tror det er en ting eller to du ikke har fortalt meg ;)

Skulle muligens lagt til "med deg" før jeg trykket send :P

Åååååååh, typisk at jeg er den eneste på sonen som faktisk blir gammel om 20 år... :(

220px-Camilla,_Duchess_of_Cornwall_-_ABr_1831JC143a.jpg

Sånn i det store og det hele tror jeg du kommer ganske godt ut av det likevel (godt er vel kanskje en overdrivelse, men det kunne vært verre :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...