Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser soverommet ditt ut?


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer når vi har flyttet, soverommet jeg har nå er forferdelig Men kan legge ut dette da, fra soverommet til Soph

Dette passet jo bra, for jeg pusset opp soverommet forrige helg Eneste som mangler er hvit tekst på hver side av hylla.

Mitt soverom ser ut som ett bombet horehus

Soverommet mitt er ganke vanskelig å ta bilder av, pga garderobeskapet tar så stor plass :thumbsdown:

Men tok noen bilder da jeg pusset opp den ene veggen bak sengen forrige måned - kan jo dele dem.

299256_10150902115645574_675125573_21671781_40319999_n.jpg

Soverom040.jpg

Soverom055.jpg

Du kan få pusse opp mitt soverom også..... Lurer på om man også får med den fiiiine sengepynten på nederste side ?? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp

Wow, du kan få pusse opp mitt også. Nå ble jeg litt inspirert. Jeg har tatt over mamma og pappa sitt soverom mens de er i utlandet, så det er liksom ikke *mitt* soverom ennå. Men kanskje jeg skal fiffe opp litt, og så kan dere få se bilder etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Usensurert, med klokka. :P

På vei inn på rommet, Kiyomi hilser velkommen:

Inngang.jpg

Rett til venstre bak døra finnes hundehjørnet (nei, ikke det i Frognerparken :P ):

Hundehjrnet.jpg

Næmmen, har du sett! Bak hylla ligger en trollbolle og lusker! :wub:

Hylla.jpg

Senga, med knertis tronende på topp. Kista ved fotenden er en original skipskoffert med navnet og nummeret til soldaten som eide den på:

senga.jpg

Pulten. Jeg er redd den alltid ser sånn ut...

Pulten.jpg

Kommoden (IKEA-Malm med påsatte knotter fra Indiska), skapet og hundesengene:

Skapet.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har jo flyttet, ergo nye bilder! :D

Når jeg åpner soveromsdøra, er dette det første jeg ser:

6841234780_426fdfdfa1_z.jpg

Dette er tatt fra den andre delen av rommet. Det har opprinnelig vært to rom, så jeg har døråpning i mellom. Veldig praktisk og greit, i grunnen! Det ene rommet er nattrom og det andre rommet er dagrom. Skrivebordsplassen er en del av dagrommet, og den ser altså slik ut:

6841235230_ed5824c7c3_z.jpg

Rett til høyre for soveromsdøra har jeg en liten krok med speil og et par knagger. Rotet som står der skal jeg sette opp på loftet i morgen, men jeg gadd ikke å flytte det bare for bildenes skyld.

6841235678_4f5d4ed9fd_z.jpg

Fra dagrommet har jeg utsikt til et lite skogholt som er fint å bruke til morgen- og kveldslufting av hunden.

6987358553_260dbaf586_z.jpg

Så nattrommet! Der har jeg skap langs hele den ene langveggen, og kompostgrinder til å henge "halvbrukte" klær på. Akkurat nå trenger jeg dem ikke for å sperre av med, så da er det kjekt å finne alternative bruksområder, hehe.

6841236646_5ac76e4b76_z.jpg

Den store skapplassen gjør at jeg endelig klarer å holde god orden i alt jeg eier av klær og sko.

6987360515_288aa7d816_z.jpg

Utenfor vinduet i nattrommet har jeg en stor hage som er super å trene lydighet i. Og utenfor den igjen stopper bussen som går mellom Ski og Drøbak(-ish). Kjekt om jeg skulle få meg deltidsjobb et av de stedene, eller om jeg blir fristet til å kjøpe månedskort når vinteren kommer på ny.

6841237170_9ee4fe411f_z.jpg

Langs den andre langveggen har Tinka og jeg hver vår seng. Det vil si, Tinka er av den oppfatning at hun har to.

6841237630_9f65a38de9_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvasket, men jeg får alltid striper på det! Vasker med sånn glassrens og tørker over med tørt papir etterpå, men jeg får det ikke til! :huh::rofl:

Håper ikke at du tok det ille opp at jeg skrev det... :D

Jeg klarer heller ikke få speil og vinduer rene, så da er vi to... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyvasket, men jeg får alltid striper på det! Vasker med sånn glassrens og tørker over med tørt papir etterpå, men jeg får det ikke til! :huh::rofl:

Jeg skal fortelle deg hvordan man vasker speil jeg.. :aww:

Først spruter du på sånn blå jif-spray, og så tar du er tørr klut og tørker av. Gjerne en sånn fancy microfiberklut. Men hva enn du gjør, ikke bruk en våt klut eller papir! :o Da får du sånne stygge merker.

Det var i hvert fall det mamma lærte meg. Og det må jo stemme. Men du kan sikkert bruke eddik også...

Jeg skal ta bilde når jeg er ferdig med å pusse opp! :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...