Jump to content
Hundesonen.no

Hjelp Sara å finne en bil

Recommended Posts

Gratulerer med jordbær-rød bil, den var lekker! :D

Selv kjører jeg rundt i et lite rødt tyttebær, små røde biler er synlig i trafikken og ikke minst flotte å se på. ;)

Og for å skremme litt :P Også de som oftest er innblandet i alvorlige kræsjer, men det er som regel fordi de som kjøper rød bil er litt ferrari-folk, og jeg tror Sara er så snill bak rattet at hun ihvertfall ikke kommer til å være skyld i et slikt uhell.

GRATTIS med ny bil - sååååå kjempemoro!

Bare å glede seg - nå blir alt så mye enklere for deg og lille Selma. Ta bilen ut til skogen (dersom du ikke bor nærme), reise på utstillinger, ut og stor-handle, julegaveshopping, osv..

Susanne

Og for å skremme litt :P Også de som oftest er innblandet i alvorlige kræsjer, men det er som regel fordi de som kjøper rød bil er litt ferrari-folk, og jeg tror Sara er så snill bak rattet at hun ihvertfall ikke kommer til å være skyld i et slikt uhell.

What! :o

Hehehe, jeg tror nok røde mann-i40års-krise biler kræsjer oftere enn snille piker i småbiler altså. ;) Jeg har bare gode erfaringer med det lille røde tyttebæret mitt - heldigvis. :)

Forumet fortsetter under annonsen

TUSEN TAKK for gratulasjoner! Jeg er superglad!

GRATTIS med ny bil - sååååå kjempemoro!

Bare å glede seg - nå blir alt så mye enklere for deg og lille Selma. Ta bilen ut til skogen (dersom du ikke bor nærme), reise på utstillinger, ut og stor-handle, julegaveshopping, osv..

Susanne

Jeg veeet! Bare det å handle hundefor har jo vært et stort problem uten bil. Jeg bor langt unna nærmeste for-butikk, så jeg har vært avhengig av hjelp. Og alle de tingene du nevner gleder jeg meg VIRKELIG til!

Nå er jeg bare skikkelig fornøyd! :bananas: Ting skal bli litt lettere fremover nå ja. Og dessuten er jeg litt nærmere drømmen om en beardis nå som jeg har bil :whistle:

Hehehe, jeg tror nok røde mann-i40års-krise biler kræsjer oftere enn snille piker i småbiler altså. ;) Jeg har bare gode erfaringer med det lille røde tyttebæret mitt - heldigvis. :)

Det tror jeg også, tror det er førstnevnte som står for statistikken.. hilsen hun som har hatt et jordbær og et tyttebær :)

I dag krasjet jeg faktisk med en snill pike i småbil. Bilen hennes var rød :)

I dag krasjet jeg faktisk med en snill pike i småbil. Bilen hennes var rød :)

:o

Håper det gikk bra med både deg og den snille piken!

Det gikk bra med begge to, men den lille, røde bilen hennes må nok kondemneres. Min gikk det tilsynelatende bedre med, men den er tross alt svart ^^

Kjipt når slike ting skjer, men ingen ble skadet, ingen bikkjer involvert og forsikringen dekker det økonomiske.

Forumet fortsetter under annonsen