Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp Sara å finne en bil


SaraS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Her er bildene av Sara sin nye bil:

Fiiiine førstebilen min <3

Da har jeg lagt inn bud på bilen. Håper jeg har klart å skremme unna de som har bydd fra før av. Jeg tok i litt og bydde 9000kr over det forrige budet. Får se om det blir krig i morgen, siden det er s

Gratulerer med jordbær-rød bil, den var lekker! :D

Selv kjører jeg rundt i et lite rødt tyttebær, små røde biler er synlig i trafikken og ikke minst flotte å se på. ;)

Og for å skremme litt :P Også de som oftest er innblandet i alvorlige kræsjer, men det er som regel fordi de som kjøper rød bil er litt ferrari-folk, og jeg tror Sara er så snill bak rattet at hun ihvertfall ikke kommer til å være skyld i et slikt uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med ny bil - sååååå kjempemoro!

Bare å glede seg - nå blir alt så mye enklere for deg og lille Selma. Ta bilen ut til skogen (dersom du ikke bor nærme), reise på utstillinger, ut og stor-handle, julegaveshopping, osv..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å skremme litt :P Også de som oftest er innblandet i alvorlige kræsjer, men det er som regel fordi de som kjøper rød bil er litt ferrari-folk, og jeg tror Sara er så snill bak rattet at hun ihvertfall ikke kommer til å være skyld i et slikt uhell.

What! :o

Hehehe, jeg tror nok røde mann-i40års-krise biler kræsjer oftere enn snille piker i småbiler altså. ;) Jeg har bare gode erfaringer med det lille røde tyttebæret mitt - heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK for gratulasjoner! Jeg er superglad!

GRATTIS med ny bil - sååååå kjempemoro!

Bare å glede seg - nå blir alt så mye enklere for deg og lille Selma. Ta bilen ut til skogen (dersom du ikke bor nærme), reise på utstillinger, ut og stor-handle, julegaveshopping, osv..

Susanne

Jeg veeet! Bare det å handle hundefor har jo vært et stort problem uten bil. Jeg bor langt unna nærmeste for-butikk, så jeg har vært avhengig av hjelp. Og alle de tingene du nevner gleder jeg meg VIRKELIG til!

Nå er jeg bare skikkelig fornøyd! :bananas: Ting skal bli litt lettere fremover nå ja. Og dessuten er jeg litt nærmere drømmen om en beardis nå som jeg har bil :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What! :o

Hehehe, jeg tror nok røde mann-i40års-krise biler kræsjer oftere enn snille piker i småbiler altså. ;) Jeg har bare gode erfaringer med det lille røde tyttebæret mitt - heldigvis. :)

Det tror jeg også, tror det er førstnevnte som står for statistikken.. hilsen hun som har hatt et jordbær og et tyttebær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...