Gå til innhold
Hundesonen.no

Jack Frost - Pusekatt


Grim
 Share

Recommended Posts

Hadde egentlig ikke tenkt til å lage en tråd til lillebror, men så fant jeg ut at jeg hadde lyst til å dele noen bilder av pus, og Grim. Så da kjører jeg på. :ahappy:

Første kvelden hjemme. Grim overså hårballen og fokuserte mer på pizzaen vi også hadde med.

CIMG2667.jpg

Litt skeptiiiisk

CIMG2733.jpg

Verden er dum

CIMG2939.jpg

Litt ok med egen vakthund

CIMG2907.jpg

Play with me

IMG_4599.jpg

:lol:

IMG_4915.jpg

Godt at det ikke BARE er bikkja som ser mongo ut innimellom...

IMG_0267.jpg

IMG_5489.jpg

IMG_5443-1.jpg

Tatt i dag

IMG_0766.jpg

Fineste lille gaupa. :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Så hyggelig at dere syntes han var fin! :D

Han er skikkelig god. Og rar. Han spiser honning og jordbærsyltetøy, bader i vannskåla til Grim, leker i doen, og skal alltid fortelle om dagen sin. :ike::wub:

Så fin! Nydelig :) Godt å se hund og katt sammen! Og morro det første bildet :P Katt? Nei pizza takk!

Haha, ikke sant! Hadde jo forventa at han skulle blitt litt nysgjerrig, men nei! Ikke før pizzaen var borte hvertfall. :P

Så hærlig! :wub: Er de gode venner eller? Supersøt pus! Kaller dere han Jack eller Frost til vanlig? Eller begge deler kanskje?

De har blitt skikkelig kompisser! Veldig glad for det! Har en video av når de leker. Skal legge den ut etterpå. :ahappy:

Kaller han bare Frost. Ikke det mest originale navnet akkurat, men jeg sparer alle de kule til fremtidige hunder :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Vakker! Heldige Grim har egen pus han :ahappy:

Jaaaa. Endelig en leke han gidder å leke med liksom. :lol: Han syntes det var ekstra kult når vi satte bjelle på frosten, haha

Så sööööt :) får ju så lust på katt själv när man ser bilder som det där. Meeeen näääh... jag får nog nöja mig med å se på bilder *fniss*

Ta en titt på denne og! Video er enda bedre enn bilder.

Edit: Hakke prøvd å legge ut video her før, og det ble bare tull. Sukk. *prøve igjen*

Edit: Nå da?

th_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo veldig søte sammen, selv om det så litt voldsomt ut på filmen :) Men det går vel begge veier. Katten er ikke større enn hode til hunden, men så "bokser" jo katten til hunden i øya hele tiden :lol:

Ja det ser voldsomt ut, men blir han i overkant ivrig, sier pusen ifra, og da legger Grim seg ned på gulvet isteden. Men Frost er en tøffing, og Grim er stort sett veldig forsiktig. :P

Ånei, så søtt! Nå gleder jeg meg ikke mindre til å få katt! :D

Ikke sant! Det er veldig koselig at de har blitt så gode venner. Pus kommer alltid å møter bikkja i døra når vi kommer inn fra tur og forteller hva han har gjort i mellomtiden. :lol: Håper dine blir like gode kåmpissar og!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

:lol: Faktisk måtte jeg oftere passe på pusen - han kunne finne på å bli svart i øya og gnage i kjakan på bikkja. :lol: Men Grim leder vel sånn ellers. :P

598487_10151329169047527_1609456624_n.jp

De leker ikke så mye nå lenger da. Hah, men jeg må bare dele dette bildet også.
300030_10150364234742527_378070777_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...