Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordkooik's Taxi (kooikerhund)


Irenen
 Share

Recommended Posts

Taxi er på sin første utenlandstur denne helga - han er nemlig her i Kolding sammen med meg! :D

Han og sambo tok ferja fra Larvik til Hirshals, og det gikk veldig greit. Overfarten tok 3 timer og 45 minutter, og vi bestilte plass på "kennelen" der fremfor å ha han i bilen. Veldig glad for at vi gjorde det sånn, for da kunne sambo se til han med jevne mellomrom.

Bilder av Taxi i det store utland:

kolding+081.JPG

kolding+095.JPG

kolding+130.JPG

kolding+167.JPG

Taxi lokker ender ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt nydelig, og du tar kjempefine bilder! Det er noe med kooikere altså, klarer ikke å se på de uten å få lyst på en selv, hehe. Kikket en del på de før jeg og kjæresten skaffet oss vår første hund som ble en whippet. Har lest at kooikerene helst bør ha erfarne eiere. Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt nydelig, og du tar kjempefine bilder! Det er noe med kooikere altså, klarer ikke å se på de uten å få lyst på en selv, hehe. Kikket en del på de før jeg og kjæresten skaffet oss vår første hund som ble en whippet. Har lest at kooikerene helst bør ha erfarne eiere. Hva tenker du om det?

Takk for det :D

Både jeg, Marianne med Linux og Marianne med Marvin har skrevet endel om hvordan vi opplever rasen i tidligere tråder, blant annet i denne:

http://hundesonen.no...__fromsearch__1

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...