Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden piper


StineG
 Share

Recommended Posts

Dachsen vår på halvannet år kan sitte rett ved siden av meg og begynne å pipe. Hun sitter også gjerne på et annet rom og piper.

Pipingen er som klaging, men skjønner ikke hva det kan være for.

Hun hadde løpetid sist i midten av juli, så regner ikke med det innbilt hun har.

Er det noen som har noen ideer på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to my world..

ene min piper om hun må på do, om hun er sulten eller om hun kjeder seg.

Det kan være haugevis av årsaker til at en hund piper. Har den alltid gjort det eller har det kommet i det siste?

Hun må ikke ut på do, for da går hun til terrassedøren. Jeg føler at det bare har kommet mer og mer. Når vi er på hytten sammen med hans foreldre og vi går uten henne å pleier hun å holde en liten pipekonsert. Og hun gjør det også når bare samboeren min går. Av og til tenker jeg at hun har et veldig savn til han eller noe.

Vi får se hva som skjer etterhvert, kanskje hun roer seg med det, kanskje hun blir mer pipete. Krysser fingrene for at vi finner en løsning på det hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ikke ut på do, for da går hun til terrassedøren. Jeg føler at det bare har kommet mer og mer. Når vi er på hytten sammen med hans foreldre og vi går uten henne å pleier hun å holde en liten pipekonsert. Og hun gjør det også når bare samboeren min går. Av og til tenker jeg at hun har et veldig savn til han eller noe.

Vi får se hva som skjer etterhvert, kanskje hun roer seg med det, kanskje hun blir mer pipete. Krysser fingrene for at vi finner en løsning på det hvertfall

Da regner jeg også med at dere har sjekket for eventuelle vondter.

Om hun ikke må på do eller er sulten så vil jeg tro hun kanskje kjeder seg litt? Går dere nok tur/gir henne nok mental stimuli?

Og ikke minst, HVA gjør dere når hun piper? Får hun oppmerksomhet på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...