Staffene Aïda & Twiggy

580 innlegg i emnet

Fine jentene :wub: Så flinke dere er :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo en innholdsrik helg i det minste :) Twiggy må ha det fineste familien, pappa'n spesielt :heart: Gi Aïda en klem for god innsats!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NTK Sarpsborg, dommer Colin Powell:

Aïda 1VK, 1VKK, med exc uten CK, VG til de 2 andre.

Kritikk: Standard bitch, well proportioned. Moved very well, with ease, keeping her topline. In good condition.

Twiggy fikk VG, han likte dem kraftigere.

Kritikk: A lighter bound bitch. Ears spoil the expression. But in fit, hard condition. Moved well.

13912457_10157297736400437_4256496166446

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Twiggy 15 måneder - hun er bare så utrolig flott!

13882139_10157323307870437_8370594668531

10 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig uttrykk!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Vakker :heart:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare er Twiggy vakrere enn vakrest men hun er drit kul også! Digger den frøkna :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seee så glade staffer! De fineste smilene!

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to jentene dine gjør at jeg nesten får lyst på staff! Virker to som veldig morsomme hunder hvertfall, også så fine da :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, om man ikke får lyst på staff etter å ha møtt disse to snuppene...er man død på innsiden :whistle::D Herligste jentene :heart:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helgen var jeg i Sverige og gikk BPH med Twiggy :D

Alle søsknene og faren gikk også. Det var morsom å se at kullet var veldig jevnt! Alle var veldig trygge.

Det mest overraskende var hvor lite interesse Twiggy hadde på mennesker, men jeg tror grunnen til det var todelt: vi har trent mye i lydighet at hun bare skal være hos meg (og BPH kjøres på en inngjerdet bane så settingen er litt treningsaktig), og så var jo figurantene helt passive. Med en gang de tok kontakt hilste hun. 

På 21. september 2016 at 8:55 AM, MarieR skrev:

De to jentene dine gjør at jeg nesten får lyst på staff! Virker to som veldig morsomme hunder hvertfall, også så fine da :wub:

Ja de er evig underholdning :) 

På 21. september 2016 at 2:10 PM, LØJ skrev:

Ja, om man ikke får lyst på staff etter å ha møtt disse to snuppene...er man død på innsiden :whistle::D Herligste jentene :heart:

:ahappy:

image.jpeg

image.jpeg

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med en fin BPH :) Elsker twiggy altså, helt siden hun var valp har hun vært "min type" staff. Så balansert å fin i eksteriøret virker hun, kraftig og tydelig bull , men ikke overdrevent. Også nydelig farge og tegninger i tillegg. :) Skikkelig voksen å flott begynner hun å bli :) Og fineste Aida med den grå barten sin :wub: 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Twiggy er så fin! Tydeligvis inni også :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere sett noe så vakkert? I år kommer det forhåpentligvis små mini-Twiggys :wub:

og skjønne, gode gamlemor Aida da :wub:

Edit: får ikke lagt inn fra mobil?! :icon_confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg prøve meg på linker da:

Twiggy :wub: 20mnd imorgen

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funket! Pen sak det der :wub: . Snill også!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende med mini-Twiggys!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vakreste gamlemor

6 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, Mirai skrev:

Det funket! Pen sak det der :wub: . Snill også!

Fryktelig vanskelig å legge inn fra mobil, og hvertfall sitere samtidig :icon_redface:

Ja hun er nydelig!

4 timer siden, Stine skrev:

Spennende med mini-Twiggys!

Ja, gleder meg veldig :D 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Twiggy FTW!! Elsker den hunden :heart: Ikke så aller verst hu Aïda heller :D:wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I helgen gikk jeg uoffisielt lp med begge to, første start med Twiggy! Hun var så flink. Satt som fjell på tilgjengeligheten. Lineføringen er vel den øvelsen jeg er mest fornøyd med, hun gikk med kontakt og attitude gjennom hele! Hun har knallbra fart og momenter, men vi må jobbe med innsittene som blir litt hoppete, og på fellesen ble hun litt utrygg men kom heldigvis rett til meg som et prosjektil med flott fart :teehe: dette blir bra! Glas jeg har jobbet såmye med grunnmomenter, får igjen for det nå!

aida gikk OK, knallbra rute og avstand som vi har slitt med, men hadde forventer litt mer helhet fra hennes side. Hun har litt mye egne meninger og lyd :P 

IMG_2348.JPG

IMG_2357.JPG

IMG_2364.JPG

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flinke frøkner :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke følger med i agilitytråden: Twiggy har debutert i agility, uoffisielt :) Vi gikk feilfritt og endte på 8.plass av 27. Vi må jobbe med farten :P 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er så fine de jentene dine! Og spennende med debut - for et utrent øye så det ut som e fin runde :) Skader ikke med flere bilder altså :wub: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med @tutle synes dette så kjempe bra ut. Ja, kanskje litt mer fart...men kontakten og samarbeidet så veldig bra ut:wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg la inn et innlegg om å få søndag, men om jeg ikke fikk det, tar jeg gjerne lørdag 5
    • Når min ble kastrert (litt ++ med jur, svulster mm.), fikk hun med antibiotika, smertestillende og sterke smertestillende ved behov. Kjenner desverre ikke igjen noe av det du beskriver.. Såret var tørt, fint og ingen direkte smerte der såret var. Hun var "på føttene", glad og fornøyd en dag eller to etter. Forøvrig har hun fått antibiotikakur og smertestillende hver gang hun har blitt skjært i. For å unngå infeksjon og lindre smerte. Katten fikk akkurat det samme.  
    • Haha! Vi har ikke frosk her, men Grimm jakter på veps og humle. Så jeg må jakte på bikkja så han ikke utrydder humlebestanden her. Det er bare han hører bzzz lyden av ei så ser en bare hele ansikte på bikkja går fra "w00t" til "KILL"  
    • @Mira2.0 Nei vi har ikke vært på kurs. Har en bekjent som har utdannelse innfor dyrevelferd og adferd. Er jo ikke spes på hund da, men hun sier at han er helt klart usikker, en mental brist/frynsete nerver kan det virke som (siden Vet sier bikkja er frisk - HD da), og som ikke har blitt bedre med kastrering (som kan gjøre usikre hannhunder mer usikker) og angrep fra annen hund. Smerter kan også være inne i bildet.  @KaisenTusen takk, varmer et slitent hjerteFint å vite at jeg ikke er alene, selv om det ikke gjør ting noe bedre for noen av oss da, *snort* misery loves company, eh?  @WelshenNemiJa er nok noe der, tusen takk for  @MalamutenNår det står på som værst er jeg veldig rådvill og har mest lyst til å grave meg ned. Kurs er ikke noe som kjøres så ofte her, for det meste valpekurs . Er ikke med i klubben fordi det blir rett og slett for langt unna  Han er værst når vi er i hjemmemiljøet, om vi er på ukjent plass så har han det så travelt med å lukte og komme seg fremover at han har ikke mye tid til å følge opp folk og dyr. Vi bor på en liten plass i ødemarka, der mange har hund, enten liten gneldresak el jakthund av et slag. Mange av disse går ikke overens med hverandre (litt som eierne, når jeg tenker meg om)
    • For meg kommer det helt an på, jeg tilpasser så langt det er mulig og kan godt ha en hund til, til feks trening og konkurranse om den første ikke ble som jeg har, så lenge den passer inn ellers. Jeg strekker meg vell generelt langt ifht adferdsproblemer osv også så lenge jeg har mulighet, selv om jeg i teorien er helt for at det er lov å omplassere eller avlive en sånn hund. Jeg blir fryktelig glad i hundene mine og å kvitte seg med dem på det ene eller det andre viset er såpass vondt at jeg er villig til å ofre mye før det skjer. Når det derimot går utover hunden på noe vis er det selvsagt på tide å ta affære uansett. Jeg synes man skal ta lærdom av sine feil valg så lenge det er det det går på så man ikke går i samme fella mange ganger og må bytte hund igjen og igjen av den grunn at den ikke passer, men at man får et sykt/dårlig individ av en ellers passende rase får man liksom ikke gjort så mye med. Og det er selvsagt greit å få seg en ny hund selv om man kvitter seg med en.
  • Nylig opprettede emner