Gå til innhold
Hundesonen.no

Krydderkake!


Ulvinnen

Recommended Posts

En av mine gjester ga hunden min et stykke krydderkake(selv om jeg hadde sagt at de ikke skulle gjøre det, blir skikkelig provosert da) og jeg bare lurer på om det er farlig? Det er sånn vi har kjøpt på butikken, det er kakaopulver i(men vet ikke hvor mye) og kardemomme, nellik, ingefær osv osv.

Bare lurer på om hun blir dårlig av det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er vant med å få alt mulig av matrester:Ja...

Hvis hun bare får hundefòr: Nei,da blir hun sannsynligvis dårlig i magen..

Forøvrig spiste Lokeliten en halv kebab her om dagen uten at magen hans reagerte..Han begynner åbli herdet;akkurat slik jeg vil ha dem :wink:

(nei,jeg fòrer ikke bikkja mi på sterkt krydret mat,jeg bare passer på å gi de litt matrester nå og da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der Loke :)

Det er så mange som absolutt ikke skal gi hunden noen ting som helst, og resultatet er jo selvfølgelig at de ikke tåler noen ting som helst. Selv mener jeg at det er bedre at de får litt av hvert, og tåler det :D Selv har jeg en rase som har følsom mage, men min hund har aldri vært dårlig i magen, nettopp fordi hun er herdet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra det gikk fint!

Hadde noen gitt Pito krydderkake så skulle de f**** meg få gått å tørka opp suppe drit selv etterpå! :lol:

Jeg har ikke problemer med at folk gir henne mat for jeg sier bare "nei hun tåler det ikke å bli dårlig i magen" da skjønner folk det bedre tydligvis enn hvis en sier "nei ikke gi henne det for da lærer hun bare å tigge"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...