Gå til innhold
Hundesonen.no

Slite ut hester hos Trulte - treff!


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil! Men slutt å bo i Bergen a Trulte. Oslo hadde vært mye mer praktisk!

Haha, jeg liker å lage slike veldig spesifikke treff! Det er jo flere her inne som har meldt sin interesse for å ri på hestene til Trulte slik at hun slipper å slite dem ut selv I tillegg så var

Cattn og meg har date hos Nina på fredag

Veibeskrivelse; For de som har GPS, kan man plotte inn Askvegen 268 :P

Ellers; Ta til høyre på enden av Askøybroen (ned mot Kleppestø) og følg hovedveien ca 9 km utover...Midt i en sving står det et skilt til venstre med Askøy Blå Kors Klinikk og Hop videregående skole - sving inn der og kjør rett frem (inne på området) ca 200 meter (til dere ser hestene :P)

Der vi skal møte deg i morgen og? Hvis ikke kjører jeg hjem til deg :P Haha...

*griner* JEG VIL VÆRE MEEEEEED! :(

Kom da! Kom da! Så kan du få en sånn boks når du er her og! Jaaa! :D :D Fiin plan! jeg passer hundene! Enda bedre plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vi skal møte deg i morgen og? Hvis ikke kjører jeg hjem til deg :P Haha...

Kom da! Kom da! Så kan du få en sånn boks når du er her og! Jaaa! :D :D Fiin plan! jeg passer hundene! Enda bedre plan :D

Jepp, hestene står forhåpentligvis på samme sted både fredag og søndag :D

Nummeret mitt er 900 37739 om dere ikke finner frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bil så jeg kommer meg dit for egen maskin :) Klokken 10 høres ut som en grei deal ;)

Btw, hvor kjører jeg om jeg kommer fra andre veien? altså fra nordre haugland :P

Og forresten, jeg er nybegynner så jeg får en snill hest :P

Fra Nordre Haugland tar du av mot Ask på Åsebø (står skilt) og følger hovedveien ca 6 km (?) til du ser skiltet til Blå Kors - det ligger på din HØYRE side (midt i en sving) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*huskerikkehvahunhet* :icon_redface: var helskjønn! :wub: Skikkelig avlappende og koselig hest å ri :)

Hun heter Aifè (uttales eifi), men pasientene kaller henne for Prinsessen :D

Edit for å si at guttene var i superhumør i hele går - sjelden de får SÅÅÅÅÅ mye oppmerksomhet på èn gang :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er bildene?!

Er det nå jeg skal nevne at jeg er på andre dagen, med nå 5 timer i salen bak med på tur og bane, uten å kjenne det noe særlig? ;)

(sist gang var 20 minutter treg skrittetur i september en gang, og før det over et år siden sist...)

Og jeg gleder meg til mer i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vi tok ingen bilder :o Vet ikke om jeg hadde med kamera en gang. Men neste gang må det bli bilder! Jeg kommer gjerne en tur til snart, men jeg må bare planlegge det litt sånn værmessig og pengemessig (mangel på bensinpenger her frem til lønning, så det må spares til jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det det vil Hermes garantert være med på! :)

Tar gjerne turen en dag. Er det mulig å komme ut til deg med buss?

Jepp, bussen stopper rett nedenfor ;) Går ikke så VELDIG ofte...men helt greie bussforbindelser (sier jeg som har bil og aldri tar bussen, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...