Gå til innhold
Hundesonen.no

Vanntett potesokk?


MarieR
 Share

Recommended Posts

Tarik går med bandasje etter å ha fjernet en klo, og jeg skulle gjerne holdt dette så tørt som mulig. Med det været vi har trondheim for tiden er det mildt sagt vått ute, så jeg lurer på om det er noen som vet om noen som selger potesokker som er vanntette? Finnes det noe slikt overhodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Drar opp igjen denne. 

Finnes det en vanntett hasehøy potesokk som sitter på foten selv på aktive hunder?

Frem til i går har vi brukt en fra OrtoComfort men nå ligger den i skogen et sted.... 

Lykke fikk et kutt mellom tærne for noen uker siden, nå begynner vi å bli passe lei og desperat alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bie skrev:

Nei bare øverst så den skal være lettere å ta på. Ellers hadde det jo ikke vært noe vits at den er gummi.

Har sett på den hos et av vetrinærkontorene her. Hele det sorte feltet fra rett over poten er jo åpen. For min del er den fullstendig ubrukelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2011 at 5:01 PM, MarieR skrev:

Tarik går med bandasje etter å ha fjernet en klo, og jeg skulle gjerne holdt dette så tørt som mulig. Med det været vi har trondheim for tiden er det mildt sagt vått ute, så jeg lurer på om det er noen som vet om noen som selger potesokker som er vanntette? Finnes det noe slikt overhodet?

når hunden må ut- ta en bæsjepose rundt labben og en litt kraftig potesokk utenpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Regner med det har ordnet seg for deg nå, men drar opp igjen denne for å komme med et tips :) Ayla brakk en klo her på november, slik at vi måtte fjerne resten og nerven sto igjen. Prøvde først med div vanntette sokker/sko, men de ble ubehagelige mtp nerven som sto igjen. Løsningen ble en litt for stor fleecesokk, bæsjepose utenpå der og en helt enkel potesokk med borrelås utenpå der igjen slik at det ikke skulle gå hull på posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...