Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har fjellreven nuuk parkas, og som er høy og tynn?


Aussieglis
 Share

Recommended Posts

Jeg bestilte meg denne jakken i S, som ble alt for stort. Føles ut som det er plass til minst 2,5 Anniken'er inni der. Skuldrene henger, og det ser eller føles ikke ut som en "good fit"

Men jeg elsker jakken, såå varm og god, er jo til og med fleece i lommene så man kan varme hendene der. *elskkkk*

Men, så får jeg ikke prøvd mindre størrelser enn S... Og jeg vil helst unngå å sende den tilbake en gang til, så jeg vil at det jeg bytter S'en i skal passe. Så da hjelper det å høre fra folk med samme jakken. :) Såååå, hvor høy/tung er du og hvilken str har du?

Jeg er 171høy, og veier 55kg. Er veldig smal, men tror jeg er litt bred over skuldrene, for jeg må ofte kjøpe jakker i en str større pga det. Men fjellreven må jo være stooor i str...

Burde jeg gå for XS eller XXS tro? Lener mot XS, i tilfelle jeg legger meg ut i bredden om noen år. En XS vil jeg nok enda ha "litt å gå på", og kan bruke en tykk genser under om jeg noen gang skulle trenge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde faktisk en sånn igår (og har totalt forelsket meg.. god for en jakke.. ) og er ca 169 og 53 - og de jakkene var store. Men tror alikevel jeg vil gå for xs (ikke mindre). Den var litt stor - men tror jeg kommer til å gå for den str.. hvis ikke tror jeg kanksje den blir ubehagelig om den blir litt kort på armene, jeg skal bevege meg litt etc etc.. Og jeg tenker hvertfall sånn at jeg er nødt å ha en tykk genser under "i tilfelle"... :P stod litt med samme dillemma igår ser du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde faktisk en sånn igår (og har totalt forelsket meg.. god for en jakke.. ) og er ca 169 og 53 - og de jakkene var store. Men tror alikevel jeg vil gå for xs (ikke mindre). Den var litt stor - men tror jeg kommer til å gå for den str.. hvis ikke tror jeg kanksje den blir ubehagelig om den blir litt kort på armene, jeg skal bevege meg litt etc etc.. Og jeg tenker hvertfall sånn at jeg er nødt å ha en tykk genser under "i tilfelle"... :P stod litt med samme dillemma igår ser du.. ;)

Da går jeg også for XS, vil ikke at den skal være liten, vil bare ikke svømme i jakken *ler* Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, i neste uke en gang har jeg vel kanskje jakken i riktig str.

Hvor mye koster denne fantastiske jakken? Nå vil jeg også ha slik!

Edit: 3.999kr????

G-sport, MX-sport og Intersport bruker å ha jakken på tilbud slik at man får den en hel del billigere. Men de har bare fargene rødt og blått (i dame-jakken) og de blir tomme for de mindre størrelsene veldig fort. Også er det vel fjorårets modell de selger tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle ta XS eller XXS,men så fant jeg en side hvor målene sto og når målene for XXS også egentlig var for store for meg,var ikke valget vanskelig...Eneste jeg er litt redd den kan bli litt kort i armene,men ser det er bare 1 cm. forskjell på armlengden på XXS og S,så håper det passer:) Her er siden med målene hvis noen er interessert: http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=68557&pos=9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELGER MIN FJELLREVEN PARKAS NUUK, BRUN XS. KJØPT I NOVEMBER 2011

Hei! Jeg kjøpte min fjellreven nuuk parka i forrige uke og er kjempe fornøyd, men fikk ny bergans jakke igår for bursdag. Jeg trenger ikke to jakker, så vurderer å selge min fjellreven jakke, den er utrolig varm og deilig å ha på! Noen interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...