Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da kan jeg vel kline til å si at jeg har nå opprykket til kl 2 :D Blogg! Det var virkelig akkurat også det

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde også i dag! Vår dag startet med 0 på fellesdekk. Lille Ikke kom løpende etter meg med en gang jeg hadde gått opp trappen (det er ganske vanskelig fellesd

Nå kan endelig jeg skryte litt her også! Vi fikk 1 UK, 1 UKK, CK og ble 2 BTK! med tanke på resultatene vi har fått tidligere, så er jeg veldig fornøyd nå!

Hadde giddet å forbarme seg over en nysgjerrig sjel og sjekke i katalogen for i morgen om det er andre veteraner (hanner eller tisper) enn min (Ch Breaksea Norwegian Wood)?

Ellers sitter jeg her og prøver å manne meg opp til å starte å børste.. Bare tull, da de begge ble skikkelig gjennombørstet for et par uker siden, så det er jo ikke noen gigantjobb, men likevel...

Takke meg til lille bostondyr - kloklipp også er man ferdig... Nåja, tenkte faktisk bade henne i kveld også, men tar det rett før jeg skal legge meg. Da kan hun slippe å fryse etterpå ved å krølle seg sammen under dyna!

Grattis til flotte resultater i dag og lykke til i morgen til de som skal i ringen da! Håper vær og føreforhold ikke blir noe stort hinder for noen (ser IKKE hyggelig ut å kjøre over fjellene her Østafjells).

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :D

Kan skrive karakterene her da (er jo ikke hver dag jeg får skrevet i en resultattråd :P )

Tannvisning 10 (YEY! :D )

Fellesdekk 0

Lineføring 9

Dekk fra holdt 10

Innkalling fra sitt 9

Stå under marsj 9

Fritt hopp over hinder 10

Kontroll over hund på avstand 10

Helhet 9

Summen ble da 160, som er akkurat 1.premie og opprykk

Endret av Monica
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiii Line,nå kommer det her!

Gregorius Yes,Yes,Yes

Tinghof's Heaven Sent

Chelsea Carboneum

O-Izzie av Tasermint

Melmo's Alice

Trestikka's In Love To A Queen

Fixus Stairway To Heaven

Stablemaster's Flower Power

med veldige forbehold om synsforstyrrelser og skriveleifer...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne :D Gratulerer masse. Det har dere virkelig fortjent :D

Tusen takk :) Det var hyggelig å høre!

Gratulerer så masse til spesielt Monica og Toril! :D Også gratulerer til andre soniser som er fornøyde med dagen :)

Takk for det :D

Superbra! Gratulerer!

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen höjdare resultatmessig - dog 11 CK på 66 hunder (hvorav 7stk var champions) ingen vanlig kost for oss. Ingen av "mine" hunder blandt disse, desverre... Oppdrettergruppen jeg inngikk i ble 3.BIS (og dagens best kledde etter min mening, hihi!) :D

Gratuerer til alle som er fornøyde og lykke for dere som skal i ilden om noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med nr 2 av 5 i klassen på en fortsatt nedrøytet Oliver. Han stilte for siste gang i unghundklassen her i Norge og fikk sin CK nummer 29 :)

Fredrik fikk også CK, men ble ikke plassert i chk.

Bella valgte jeg å trekke. For det første så røyter hun som et uvær så jeg orket ikke en gang å bade henne. Hun ser riktig nok bra ut i pelsen enda, men med bortimot 20 stk i åpenklassen, med mange pene tisper, så hadde vi uansett ikke hatt noen sjans, så vi droppet det.

Vinner av den store klassen ble Bella sin halvsøster Nellyvill's Design The Future "Dorthe", som også ble 3 btk med res.cert. En sur plass, men greit nok når den som står foran er vel verdt det.

I storeringen var Fredrik med i Ola sin avlsklasse som ble BIS :)

Stor grattis til Toril med 2bhk på Gross, til Monica med opprykk og til alle andre som er førnøyde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde også i dag!

Vår dag startet med 0 på fellesdekk. Lille Ikke kom løpende etter meg med en gang jeg hadde gått opp trappen (det er ganske vanskelig fellesdekk m/skjult fører der hvor man først må gå opp en trapp før man kan gå i skjul).

Da tenkte jeg at opprykket røk. Men ikke søren! Fy flaaate for en rå hund jeg har! Fem 10'ere og 168 poeng og 3.plass OG OPPRYKK TIL LP3 BARE 14 MND GAMMEL. Hva skal det bli av deg? :wub:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde også i dag!

Vår dag startet med 0 på fellesdekk. Lille Ikke kom løpende etter meg med en gang jeg hadde gått opp trappen (det er ganske vanskelig fellesdekk m/skjult fører der hvor man først må gå opp en trapp før man kan gå i skjul).

Da tenkte jeg at opprykket røk. Men ikke søren! Fy flaaate for en rå hund jeg har! Fem 10'ere og 168 poeng og 3.plass OG OPPRYKK TIL LP3 BARE 14 MND GAMMEL. Hva skal det bli av deg? :wub:

Nå fikk jeg litt frysninger, gratulerer så mye!

Hvordan gikk utstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...