Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg får egentlig ikke lov til å skrive på Sonen før om noen timer, meeen:

Tusen takk for gratulasjon Stine! Og vi vet jo at dere virkelig kan! Alle har et skikkelig drittstevne som bare kan gå rett i glemmeboken. Vi hadde vårt helgen før - som du sikkert husker.

Bare legg det bak deg, for det er ikke representabelt for hva dere virkelig kan gi. Gi blaffen i hva de rundt ringen sier - de har seriøst ikke peiling eller særlig lang fartstid i ringen om de ikke vet at slike ting kan skje! ;)

:hug:

Ja, det er natt og dag fra den ene helga til den andre for våre hunder her, faktisk, bare i hver sin rekkefølge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da kan jeg vel kline til å si at jeg har nå opprykket til kl 2 :D Blogg! Det var virkelig akkurat også det

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde også i dag! Vår dag startet med 0 på fellesdekk. Lille Ikke kom løpende etter meg med en gang jeg hadde gått opp trappen (det er ganske vanskelig fellesd

Nå kan endelig jeg skryte litt her også! Vi fikk 1 UK, 1 UKK, CK og ble 2 BTK! med tanke på resultatene vi har fått tidligere, så er jeg veldig fornøyd nå!

Gratulerer til alle som gjorde det bra på Hamar og er fornøyd.

Spesielt til Monica og Benedicte siden jeg kjenner dem :icecream: Jeg holdt jo på å rope ut i

vill jubel når Chilli klarte tannvisningen :D Stolt av at du ikke gav opp. Ikke at du hadde noe valg i grunn :rofl:

Stine, det var stor forskjell på den hunden som gikk tannvisning og fellesdekk og den hunden som kom ut

for runde nr 2. Skulle ikke tro det var samme hund. Hun var mye mer samlet og avslappet i første del.

Håper virkelig du fortsetter å jobbe og en dag starter kl 2. For det fortjener både du og X'en. :cheer:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...