Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg bare lurer på om det er teknisk mulig i dette forumet å skille ut noen kategorier fra "vis nye innlegg"?

Det har blitt utrolig mye off topic nå, og det er jo greit for dem som liker det, men hundesnakket forsvinner litt synes jeg, i massevis av OT-poster. Derfor hadde en slik funksjon vært veldig fin, så alle kunne valgt selv hva de ville se på.

Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som ikke handler om hund.

Åja.. Du mener å få alt som ligger inne på Alt Mulig vekk fra "vis ny innlegg" -tingen?

En idè: Hva hvis det første du gjør når du logger på er å gå inn på Alt Mulig og markerer det som lest? Så slipper du at de innleggene du ikke vil lese fra den delen kommer opp som nye innlegg :) Jeg tror det skal gå, har ikke testet, men.. Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Du mener å få alt som ligger inne på Alt Mulig vekk fra "vis ny innlegg" -tingen?

Ja - ihvertfall hvis "alt mulig" er ment til å handle om alt annet enn hund. :)

En idè: Hva hvis det første du gjør når du logger på er å gå inn på Alt Mulig og markerer det som lest? Så slipper du at de innleggene du ikke vil lese fra den delen kommer opp som nye innlegg :D Jeg tror det skal gå, har ikke testet, men.. Verdt et forsøk.

Det er jo en mulighet, skal prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' Alt Mulig er jo OT-delen av forumet. Sånn at man kan snakke om andre ting også. Jeg tror mange er veldig glad i den delen (inkludert meg selv), man blir bedre kjent dersom man ønsker det :D[/quote']

Det var liksom det jeg også skulle frem til men men

#-o (kan vel ikke regne med at alle forstår meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...