Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur med Hermes


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Eg burde prøve å få til dette, ja :) . Med mindre det er noko sånt der alle eigentleg er kjentfolk som skal gå tur saman, og eg berre trengjer meg på som heilt ukjend, altså...

Men blir det ti? Det hadde som sagt passa mykje betre for meg t.d. frå 11 og utover, då eg er og vitjar foreldra mine. Og er det parkeringsplassen til Vegvesenet vi snakkar om? Eller ein annan liten parkeringsplass? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt Trulte før, og Gunhild har ikke møtt Spinoza eller Trulte før, så, neida. Her er ikke alle kjente.

Det er en parkeringsplass litt lengre oppe enn vegvesenet. Du bare følger bakken helt opp tror jeg. Jeg fant ihvertfall lett frem dit første gangen jeg skulle dit. Jeg tror det er litt seint å endre tidspunktet nå. Om noen er våken i morgen og svarer at det er greit her, så kan vi gjøre det, men slik det ser ut nå, så får det vel bli klokken 10. Tror ikke Spinoza har internett heller.

Trulte, det er for alle. Jeg har en voksen dame som mener man skal gå pent når man er på tur, ikke leke villbass. Så det er åpent for alle :D Sender deg nummeret mitt.

uAg2W.jpg

Punkt nummer 22 er hvor vi møtes. Punkt nummer 24 er vegvesenet :) Håper alle finner frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte, det er for alle. Jeg har en voksen dame som mener man skal gå pent når man er på tur, ikke leke villbass. Så det er åpent for alle :D

Uuulp... Prestasjonsangst :P .

Neida. Men då slår eg til, eg :D . Ti o'klokke, på punkt 22. Satsar på at eg finn fram :) .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuulp... Prestasjonsangst :P .

Neida. Men då slår eg til, eg :D . Ti o'klokke, på punkt 22. Satsar på at eg finn fram :) .

Jeg vet ikke om hun mener det samme om tobeinte. Det er ikke så ofte man får sett reaksjonen hennes på det. Kanskje vi får testet det i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...