Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur med Hermes


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Jeg er jo veldig glad i å lage tråder som omhandler å møte andre hunder :lol: Så her kommer en ny en!

Jeg og Gunhild ville jo gå tur med Hermes i vår, men så kunne ikke Gunhild, og plutselig var vi mange andre istedenfor :P Men nå må vi få det til, spesielt ettersom at Gunhild bruker døgnet rundt til å sikle på whippeter.

Så når kan det passe for folk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forhåpentligvis mulig. Hvor invalid er det snakk om :lol: ? Går skogstur greit? Eller tur på grussti? Gunhild har jo en valp på 5 mnd, så den deler gå ihvertfall supert!

Hvis det ikke er altfor kupert og dere ikke løper - men venter på gamle damer - så skal det gå greit :D

Hvor vil dere gå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at eier av Hermes ikke har bil/lappen, så vi avtalte forrige gang å gå der ved dem :) Det er i fyllingsdalen. Det skal visst være en skog/fjell (da sikkert løvstakken) like ved der, ellers er det et vann man kan gå rundt like ved, hvor det er en fin grussti rundt hele. Litt skog med røtter og slikt, men jeg tror ikke det er for gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at eier av Hermes ikke har bil/lappen, så vi avtalte forrige gang å gå der ved dem :) Det er i fyllingsdalen. Det skal visst være en skog/fjell (da sikkert løvstakken) like ved der, ellers er det et vann man kan gå rundt like ved, hvor det er en fin grussti rundt hele. Litt skog med røtter og slikt, men jeg tror ikke det er for gale :)

Det skal jeg klare :D Bare si tid og sted, så møter jeg og gutta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, vi kan gjerne være med på tur. Stort sett passer det på ettermiddagene, så sant vi avtaler en dag eller to på forhånd så jeg ikke finner på noe annet. Hermes er klar alle dager han ikke blåser vekk :)

Et alternativ til Krohnegården kan være Kanadaskogen. Det innebærer en liten busstur for oss, men vi liker å ta den bussturen, for vi liker å gå tur i Kanadaskogen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig :D Vel, nå øsepøse regner det jo. Det er ikke koselig. Og det skal det gjøre i morgen også. Lørdag skal det være sol da :P

Kan lørdag passe?

Kanadaskogen er supert! Og en liten busstur er jo ikke så ille. Da går man inn til kanadaskogen der ved den grusbanen i Nordnæsdalen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussen går hver halvtime på lørdag. Jeg kan være der 10, 1030, 11, 1130, 12, 1230, etc. Jeg foretrekker da å ta skogsstien, slik at vi kan slippe hundene. Men det er ikke en veldig kupert sti, skal være greit å komme seg rundt. Har en runde jeg holder meg slavisk til, så er egentlig ikke så kjent i skogen utover det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg får det til ;) Er litt usikker på hvor den parkeringsplassen er...kan noen gi meg et mobilnummer som jeg kan ringe hvis jeg ikke finner frem, eller ikke rekker det!? Er det bare for valper, eller kan store-gremlinsen være med også!?

Nina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...