Gå til innhold
Hundesonen.no

Tor Fløysvik bærer hunden i bare pelsen


Poter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Når man kan gjøre slikt med tv team til stede, så lurer jeg alltid hva man gjør når man er alene. Og at det aldri skal skje igjen, er garantert at det aldri skal skje igjen så lenge det er publikum ti

Var det fjernet fra reprisen? Nei, der var det..djeezes! Det kan ikke være første gang den hunden bæres slik, om man skal tolke det man ser! TOR FLØYSVIK: DU MÅ IKKE ETT SEKUND TRO AT VI H

Det der gjorde ikke meg særlig klokere du? Hvordan bar han henne i utgangspunktet hvis han mistet grepet fordi bikkja var våt og dette var den naturlige måten å løfte henne videre på? Og hva har det a

Du nekter for harde livet å bruke strup på hunden din, men å løfte en hund etter pelsen er helt ok om man må flytte på de?

Håper du ikke mente det du skrev slik jeg oppfattet det.

Det var en fleipete kommentar. Jeg synes ikke det finnes noen god grunn til å flytte på en hund på den måten. Mine har ihvertfall fire ben og er fullt i stand til å flytte på seg selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reklamen for innslaget nå, og det ser ut som han bærer bikkja etter halsbåndet og enden på vesten, ikke pelsen.

Sorry, men lol. Hundesonen i et nøtteskall. :rofl:

edit: Det minner meg om når eksen til søster ble med pappa på elgjakt først gang og han var så ivrig så ivrig allerede i bilen på veien. "Se Ivar, en elg!" sa han og pekte. "Nei, Frank, det der er en hund." sa pappa. "Åh. Ja..."

En halv time senere, "Se, Ivar! En elg!", og pappa tittet bortover dit han pekte. "Nei, Frank, det der er en plastpose..."

:lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at fuglehundfolk gauler og skriker og bæler så ****** til bikkjene sine?

Og jo - han bar bikkja etter halsbånd og et grepa tak i pels/hud på bakkroppen av bikkja. Tydelig misfornøyd mens han muttrer "tullebikkje" (eller noe i den duren). Tro hvordan den bikkja har blitt oppdratt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at fuglehundfolk gauler og skriker og bæler så ****** til bikkjene sine?

Og jo - han bar bikkja etter halsbånd og et grepa tak i pels/hud på bakkroppen av bikkja. Tydelig misfornøyd mens han muttrer "tullebikkje" (eller noe i den duren). Tro hvordan den bikkja har blitt oppdratt.... ;)

ja.fuglehunder har dårligere hørsel enn andre hunderaser, og må ropes til. De har også dårligere sanseapparat, så man må bruke strup og øreklyp for å komme noen vei.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.fuglehunder har dårligere hørsel enn andre hunderaser, og må ropes til. De har også dårligere sanseapparat, så man må bruke strup og øreklyp for å komme noen vei.

Det er ikke det at de har dårlig hørsel, men jaktinstinktet til fuglehunder er så mye sterkere enn alle andre instinkter at man må bruke mye sterkere virkemidler for å nå fram. Så det så.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djises christ, det der er noe jeg gjør kun i ytterste tilfelle om bikkja har gått til knallføkkingsangrep og/eller det står om liv og død. For et rasshøl herr Fløysvik er, tro så macho han - dessverre urealistisk - følte seg der han går og plager bikkja si. Halen mellom beina har bikkja og. Nei nå skulle vi hatt gode dyrevernslover i Norges land, så kunne man ha meldt fjotten til pol'ti.... Jenket ned gliset på slesken et par hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at noen dro dette fram på et forum, faktisk:) Det ER jo ikke pent, og fuglehundfolket vil jo gjerne ha det til at "vi er ganske greie" ?? For all del - men dette er under trening på Krokstad herregård. Og så skjems de ikke for å vise slikt på tv:-o En fører som roper og skriker - en hund som ramper litt, og blir bært etter lepper og ryggskinn som "straff"... OMG.... hva feiler det folk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg oppfordre alle til å sende velformulerte (....ja, velformulerte) mailer til TV2 hvor man forteller at slikt no ikke er kult? Jo flere som sender mails jo mer presset vil de føle seg til å gjøre noe, en offentlig beklagelse f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...