Gå til innhold
Hundesonen.no

Å laste ned musikk til maskinen


Ia
 Share

Recommended Posts

Kjære, fine, flotte sonismennesker.

Jeg har bevist på dette forumet utallige ganger at jeg er veldig lite "teknisk smart". Og nå sliter jeg med en liten ting. Jeg vet ikke hvordan jeg får til å laste ned musikk på pc'en.

Kall meg gjerne tyv, men det er noen sanger jeg gjerne vil ha. Jeg har aldri trengt det før, fordi jeg har spotify og en venninne som laster ned sanger på iPoden min for meg. Men nå vil jeg lage en liten bilde-video av Tinka og trenger altså et par sanger.

Men er det ikke sånn at man må ha et program på pc'en å laste ned til, på en måte? Det har ikke jeg.

Og jeg vet ikke hvor man går for å finne sanger heller. Jeg håper noen kan hjelpe meg med... alt.

Jeg har en Toshiba med masse plass på. Og jeg er ganske sikker på at det er Windows Vista jeg har, men jeg kan ikke love noe :lol:

Beklager at det ser ut som en elleveåring har skrevet dette. Sånn er det når man vet ingenting om noe :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om

§1.1

Det er ikke under noen omstendigheter lov å poste innlegg som strider mot Norges lover. Du står selv personlig ansvarlig for alt du skriver. Alle innlegg som informerer om, eller kan lede til lovbrudd, slettes.

Ett innlegg har blitt slettet.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...