Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå


Espen
 Share

Recommended Posts

Dyreklinikk Labbis! Tror Emma har helt rett nemlig!

Så masse kondolanser til Soppen. Og det er faktisk en lettelse når ting er overstått - da er det faktisk slutt på bekymringer som gnager og man slipper å grue seg mer. Men det forhindrer ikke sorg da..

Idag var Strider&gubben på jakt - og alle fuglene vi har sett de siste ukene var visst nå søkk vekk. Imorgen skal jeg være med også (har en fridag..),men sikkert ikke noen fugl å se da heller. Jaja, deilig med tur ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har fått "Liker"-knapp

Jeg må forresten dele min glede her inne også, over at jeg HADDE RETT! Jeg har kommet helt ut av tellingen på hvor mange jeg har kranglet med om at drikken Solrik uttales på samme måte som guttenavnen

Akkurat nå skriver jeg i den nye akkurat nå-tråden bare for å ha skrevet her. Tusen takk igjen, for all støtte jeg får og har fått. Dere er best!

Normalen er lengde x bredde x høyde.

Ja, det jeg og mente! Takk :)

Har jeg fire hunder i hus igjen. Cita ble veldig glad for å se Tinka :ahappy: Det første Tinka gjorde når hun kom var å forsyne seg av potetgullbollen :icon_redface: Og jeg som trodde jeg hadde Tinka-sikret leiligheten! Men det ser uansett ut til at hun ikke kommer til å stjele noe særlig her, for hun får nemlig ikke lov av Tia. Snuser Tinka på bordet trekker hun seg fort tilbake når hun ser tanngarden til Tia :whistle: Ellers er de alle gode venner, men Ingvild? Hvilken kommando bruker du for at hun skal legge seg ned? Jeg har forsøkt "dekk", "ligg" og "ligg deg" og "lægg dæ" og "lægg dæ sjø" og... :lol:

Haha :D :icecream:

Søren og. Jeg har fått tilbud om jobb på dyreklinikk. Skal, skal ikke? Har jo bare jobbet i dyrebutikken siden februar/mars.

Dyreklinikk! :punk:

Jeg ville tatt dyreklinikk, altså om du får jobbe jevnt og ok lønn og det hjelper jo i forhold til at du skal bli vet? ikke sant?

Signerer! :wave:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer man hjem og aner fred og ingen fare, og så er det en helt ny AN tråd. :blink:

Og stor klem til Soppen. :hug: Alltid vondt å miste sine kjære.

Kommet hjem fra koselig besøkskveld, Vidusen har fått mat og er fornøyd. Og jeg får ordne med litt webdesign jeg hadde helt glemt. :icon_redface:

Og så er jeg nå spent på hvordan diskusjonene framover blir nå med den nye "liker knappen". Alle bare trykker liker og ingen svarer. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer man hjem og aner fred og ingen fare, og så er det en helt ny AN tråd. :blink:

Og stor klem til Soppen. :hug: Alltid vondt å miste sine kjære.

Kommet hjem fra koselig besøkskveld, Vidusen har fått mat og er fornøyd. Og jeg får ordne med litt webdesign jeg hadde helt glemt. :icon_redface:

Og så er jeg nå spent på hvordan diskusjonene framover blir nå med den nye "liker knappen". Alle bare trykker liker og ingen svarer. :lol:

Tror du virkelig de skravlesyke menneskene her inne holder kjeft bare pga en 'liker' knapp? :o

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Dyreklinikkjobben, Labbis. Du utdanner deg til å bli veterinær liksom, så dette vil være verdifull erfaring.

Nå søker jeg jobber faktisk :lol: Men det er sykt vanskelig når man nesten ikke har arbeidserfaring :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma: sant det :)

Jeg er smart... :sleep:

Var iallefall 3 biler på apellbanen når jeg kjørte forbi (selv var jeg på NBF møte i dag).

Ok, jeg er offisielt forvirret - for det står skogstrening i treningskalenderen på nett. Det var ingen biler der da jeg kjørte forbi, men det var nok ti på halv. Jaja, vi fikk gått spor som jeg ønsket, nå er det bare LP på treningskalenderen framover, så neste gang finner vi sikkert folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forresten kommentaren min til deg på slutten av forrige tråd?

Japp. Men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle quote. :blink:

Men jeg har ikke verdiene dessverre. De første husker jeg overhode ikke, den nest siste var "det er noe galt her" og den siste fikk jeg aldri svar på. Så jeg får ordne med alt på nytt, og kanskje kreve å få sendt alt til meg neste gang. Veit det er mulig, og trur jeg skal gjøre det fra nå av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mangler bare å sjekke olje og kjølevæske på bilen (nei, den sliter ikke med det, men den forrige bilen min var storforbruker og jeg henger litt igjen i gammel vane :P ) og rydde ut hinder, apportbukker og annet tull så vi får plass til de små søte hundene dine sammen med buret til ekko :P

Bra du har sjekket bilen før vår skikkelige langtur ;-) Om du har tungapport kan den få bli liggende igjen i bilen til jeg kommer med min svære hund :P

Her kommer man hjem og aner fred og ingen fare, og så er det en helt ny AN tråd. :blink:

Og stor klem til Soppen. :hug: Alltid vondt å miste sine kjære.

Kommet hjem fra koselig besøkskveld, Vidusen har fått mat og er fornøyd. Og jeg får ordne med litt webdesign jeg hadde helt glemt. :icon_redface:

Og så er jeg nå spent på hvordan diskusjonene framover blir nå med den nye "liker knappen". Alle bare trykker liker og ingen svarer. :lol:

Flink gutt (med wd)! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke quotet den andre AN tråden. Så det blir litt rotete :aww: Jeg deler ikke seng med noen, jeg hater å dele seng med folk, så det så :aww:

... kom jeg hjem fra jobb og kurs med Eukanuba. Har lært masse nyttig :ahappy:

Har trent en liten runde med hver hund inne. Action hentet apporten og satt seg inn på plass i dag :wub: Små gleder når man har valp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først en stor klem til soppen :hug: :hug:

Så har infulensan kommet i hus og jippi så artig det er ehh nei ellers har jeg nappa Ebba for litt underull og nå ser a bare rar ut og hun har faktisk ikke røyta så mye før som det hun gjør i år..Noen som vil skifte profil bilde for meg det har jeg nå blei jo bare rart hele Ebba er jo strekt..

Labbis: helt klart dyreklinikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke quotet den andre AN tråden. Så det blir litt rotete :aww: Jeg deler ikke seng med noen, jeg hater å dele seng med folk, så det så :aww:

Ikke med meg en gang? :cry: Jeg kan synge nattasanger som garantert får deg til å sovne på et blunk! (I selvforsvar da. :whistle: )

Måtte jo nesten det, Lira har jo røytet seg helt naken nå... noe må jeg jo bruke det til! ;-)

Nå ja. Skyld på lira du. :aww: Lurer nå på om det ikke var en hemmelig drøm som kom fram en stund. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt valgting. For Oslo står det "Frammøte: 61.1%". Er det med forhåndsstemmer også? Syntes det var egentlig ganske lite... At nesten 40% av Oslos befolkning ikke gidder å stemme...

Jeg tror nok det. Dessverre ikke dårlig oppmøte..

Lurer på om det er lov å håpe at boplikten forsvinner i Krødsherad jeg? Ser ut som Bygdelista (ja, det er et partinavn), må dele sete med Høyre :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet som en stein de nettene jeg var syk. I morgen er det skole, og nå vil øynene mine selvfølgelig ikke holde seg lukket.

Tror jeg skal finne meg noe å spise istedenfor. Nattmat var sunt, var det ikke slik? Si ja! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt an på settingen, syns jeg.

Hverdagssituasjoner.

"Herregud, som du bryr deg om den bikkja."

"Må du ta med deg den bikkja?"

Det får meg til å føle at de ser på henne som et objekt. De fleste jeg kjenner har nå fått inn med teskje at skal de ha meg, får de henne, og de kan få lov til å kalle henne Tinka. Jeg liker det virkelig ikke. Er det veldig sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagssituasjoner.

"Herregud, som du bryr deg om den bikkja."

"Må du ta med deg den bikkja?"

Det får meg til å føle at de ser på henne som et objekt. De fleste jeg kjenner har nå fått inn med teskje at skal de ha meg, får de henne, og de kan få lov til å kalle henne Tinka. Jeg liker det virkelig ikke. Er det veldig sært?

Hadde jeg og reagert på! Si bare at du vil dem skal kalle henne ved navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler* Nei, jeg sover alene :aww: Til nøds kan du lige på badet :aww:

Du altså. :getlost: Og jeg som... ehm... aldeles ikke snorker! :lol: (Helt sant altså, jeg har ikke holdt Pingo våken med snorking, det er bare hun som liker å kaste ting på meg. :getlost: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...