Gå til innhold
Hundesonen.no

Komiske bilder


Eira
 Share

Recommended Posts

Fant ikke en tidligere tråd om dette, så jeg starter en ny :) Legg ut komiske bilder av hunden din osv.

Jeg kan jo starte med et bilde av Eira som rister seg. Vakker.

320078_10150283898067377_707877376_8032164_638836983_n.jpg

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere tråden, så bare flytt den om den ligger feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trooor ikke jeg har lagt inn dette før. Men det tåler uansett en reprise Casper for noen år siden... ekte tryning.

"Helt sant, far, senga mi bare, liksom .. poof! Den eksploderte, helt plutselig!"

Husker ikke om jeg har lagt ut dette bildet før men..

Posted Images

litt ot men- kan man ikke legge ut bilder annet enn fra nettsteder? er nok litt teknisk tilbakestående, for jeg skjønner ikke hvordan jeg kan hente bilder fra maskinen og legge ut?

Hva mener du? Vet du ikke hvordan du legger bilder fra dataen inn her,eller inn på andre sider?

Edit: Jeg skal prøve å få laget en tråd med bilder av hvordan man legger ut bilder her :)

Endret av LilleZara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Vet du ikke hvordan du legger bilder fra dataen inn her,eller inn på andre sider?

Edit: Jeg skal prøve å få laget en tråd med bilder av hvordan man legger ut bilder her :)

mener her ja :)

Det kommer jo bare opp et URL-felt når man trykker på bilde-ikonet...? og jeg vil jo hente bildene fra maskinen min, ikke fra en nettside... hm...beklager å spamme hele tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener her ja :)

Det kommer jo bare opp et URL-felt når man trykker på bilde-ikonet...? og jeg vil jo hente bildene fra maskinen min, ikke fra en nettside... hm...beklager å spamme hele tråden

du må laste opp bildene på photobucket, facebook, picasa, imageshark også linke de hit :)

vi har ikke kapasitet til at alle brukerne kan laste opp sine bilder til hundesonen serveren så vi bruker at man laster opp til sin egen konto på f.ex photobucket og linker de i innlegget her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må laste opp bildene på photobucket, facebook, picasa, imageshark også linke de hit :)

vi har ikke kapasitet til at alle brukerne kan laste opp sine bilder til hundesonen serveren så vi bruker at man laster opp til sin egen konto på f.ex photobucket og linker de i innlegget her :)

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...