Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffene Trym og Tuva


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har vært en tur innom Vestnes på ferien vår, og der ble det full pott kan man si Vigdis ble BIM valp Trym ble BIM og Tuva BIR! Tuva ble BIG! Og endte til slutt opp med

Her skjer det det ikke så veldig mye, bortsett fra at vi har kjøpt hytte og hundene storkoser seg virkelig der! Vi også da

Tuva er mestvinnende staffetispe 2016!! Er det mulig liksom? Lille damen som fyller 7 år 10 januar har rocka fletta i utstillingsringen  Med TPLO operasjon i April mistet hun endel utstillinger, men

Posted Images

Gratulerer!

Og herlige vinterbilder/hyttebilder. Jeg ser ikke mange som bruker staffene sine så aktivt, så det er gøy å se at de kan trekke på ski i over 2 mil :)

Takk :)

Jenten er kjempeflinke til å trekke, lengste turen var på 3 mil i påsken og de hadde ingen problemer med det (var klare for mer dagen etter :P ) nå har vi begynt å sykle såvidt og det synes de er supergøy, desverre fungerer jo ikke Vigdis så godt i varmen så vi har lagt det litt på hylla nå enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta gjennom hele tråden nå og innsett at du har mitt fremtidige drømmeliv med hund. Hytte, hunder, kos og morro! (Veldig objektivt, alle har vel sine problemer og bekymringer :icon_redface: ).

Fine hundene dine. :wub:

Takk :D Jeg synes selv at jeg har et ganske alright liv :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vi er på sommerferie :D Ferien begynte på sunnmøre med fjelltur i sunnmørsalpene :)

1907512_10155831319870093_43064281318387

Så dro vi til Gränna til svenske spesialen, kun Tuva påmeldt. Og det er jeg glad for når jeg så påmeldingstallene på 425 hunder (verdens største staffe utstilling) med 6 ringer og ingen av mine hadde gått i samme ring :P Tuva ble nr 4 i CH med CK av 26 påmeldte!!

11059784_10153452253143627_3260586003882

Dagen etter var det agility med 17 påmeldte i mellom, vi har ikke trent på ca halvannet år og aldri startet før :P Men Tuva glemmer ikke :D 10 feil på første løpet og disk på 2, men det er helt greit! Disket på slalomen som vi aldri helt har fått inn :P

11666164_10153453844238627_4449788773182

Akkurat nå er vi i Ullared og koser oss, mye mindre enn jeg trodde! Så vi rasa gjennom kjøpesentrumet på 4 timer :P Før ferden går videre til Tvååker på torsdag og dobbel utstilling der :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fortsettelse av ferien, dasstrollet er obligatorisk!

P1020052.jpg

Turer litt her og der :)

P1020063.jpg

P1020075.jpg

P1020084.jpg

P1020089.jpg

P1020130.jpg

P1020117.jpg

P1020114.jpg

Ekorn i treet!

P1020103.jpg

Lite bilder av Trym, men det er fordi gutta måtte være hjemme og jobbe og kom bare opp i helgene :) Også er han så utrolig lite fotogen!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I helgen dro vil til Trondheim hundefestival, trengte en liten byferie, men man kan jo ikke gå rundt og se på severdigheter hele tiden så da må vi jo stille litt hund og :P Hadde med oss Tuva og Vigdis (Trym har hatt en utmerket ferie hos mormor og morfar, sikkert 1 kg tyngre enn da vi leverte han, men men :P )

På Lørdag fikk Vigdis exelent med en knall kritikk, Tuva ble BIR med en enda knallere kritikk, også endte hun opp som BIG 2. Dommer var Svein Bjarne Helgesen. På Søndag trakk jeg Vigdis siden det hadde blitt dommerendring, og jeg stiller ikke en hund med en sånn feil for en russer! Tuva endte opp som BIR denne dagen og + BIG 2 igjen. Dommer for rasen var Lyudmila Tchistiakova og gruppedommer var Micheal Leonard :) Så en veldig fin helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte vi å ta et bilde av Tuva med helgens slufser :D

IMG_6858.jpg

Den store blå i midten er da en BIS 2 sløyfe, terrierklubben i trøndelag er fryktelig glade i store sløyfer og hadde da en "spesial" på søndag i grupperingen, så da fikk vi dobbelt opp med slufser :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forrige helg var vi på NTK sin utstilling på Lillestrøm der Vigdis fikk vg og Tuva exelent og nr 4 i klassen :) Idag har vi vært en tur på Hundorp hvor igjen Vigdis fikk vg, mens Tuva ble beste tispe og BIM :D

Trym har også fått "diagnosen" lavt stoffskifte, så nå må han desverre gå på medisiner resten av livet. Men bare etter 5 dager ser vi forbedring! Han er mye mer "med", han har gått ned litt i vekt, han peser ikke bare han går 100 meter og han skjelver ikke så mye lengre :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Trym! Godt dere har funnet utav det :)

Ja :) Tenk at en liten blodprøve kan gjøre så han får et mye bedre liv! Burde ha tenkt på det før, men han har jo alltid vært sedat av seg... Stakkaren har jo sikkert blitt dårligere og dårligere iløpet av flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...