Stine og staffene, mestvinnende s.15

398 innlegg i emnet

Det finnes jo ikke noe søtere enn en staff som soler seg :wub:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 timer siden, Teserere skrev:

Det finnes jo ikke noe søtere enn en staff som soler seg :wub:

Du ser de nyter det skikkelig! :)

19 timer siden, Teserere skrev:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuva er mestvinnende staffetispe 2016!! :D Er det mulig liksom? Lille damen som fyller 7 år 10 januar har rocka fletta i utstillingsringen :heart: Med TPLO operasjon i April mistet hun endel utstillinger, men hun slo tilbake på første utstilling etter det og ble BIR over 44 andre, hun ble også nr 2 på Lillestrøm (over 80 påmeldte tisper) så reserve Norsk vinner :lol: Det samme ble hun også i 2015, det skal ikke være mulig å ha så uflaks :teehe:

Så klinker hun til og blir BIR i romjula over 35 andre og slår dermed tispa som leder med 1 poeng, synes litt synd på de egentlig. Det er surt, vi har selv vært der et år! :teehe:

Også har vi veteran snart, Trym er 8 år 9 januar og skal ha veteran debuten sin i Bø :D

IMG_20161224_180912.jpg

IMG_20161217_111355.jpg

IMG_20161228_144609.jpg

12 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!! Så gøy, er jo ikke akkurat få som konkurrerer om den tittelen :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! :D Det er vel over 160 på lista tror jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Gratulerer :) fine hunder:)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig bra jobba! Jeg kjenner følelsen, den er ikke så aller verst :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 minutter siden, Monab88 skrev:

Vanvittig bra jobba! Jeg kjenner følelsen, den er ikke så aller verst :D

Det er en ganske ok følelse ja :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til Trym på den store dagen!! Du ser fremdeles ut som en ungfole :flowers: Så får du kakke Stine litt i hodet som gir deg en t-skje i bursdagsmiddag :D Gratulere til Tuva for flotte resultater :lama:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
39 minutter siden, LØJ skrev:

Grattis til Trym på den store dagen!! Du ser fremdeles ut som en ungfole :flowers: Så får du kakke Stine litt i hodet som gir deg en t-skje i bursdagsmiddag :D Gratulere til Tuva for flotte resultater :lama:

Takk fra begge to! :D Han har fått litt snop også da! :teehe: Og endelig har han en alder som gjenspeiler personligheten hans :lol:

Fersk veteran :wub:

IMG_20170109_142104.jpg

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 4.1.2017 at 9:06 AM, Stine skrev:

Tuva er mestvinnende staffetispe 2016!! :D Er det mulig liksom? Lille damen som fyller 7 år 10 januar har rocka fletta i utstillingsringen :heart: Med TPLO operasjon i April mistet hun endel utstillinger, men hun slo tilbake på første utstilling etter det og ble BIR over 44 andre, hun ble også nr 2 på Lillestrøm (over 80 påmeldte tisper) så reserve Norsk vinner :lol: Det samme ble hun også i 2015, det skal ikke være mulig å ha så uflaks :teehe:

Så klinker hun til og blir BIR i romjula over 35 andre og slår dermed tispa som leder med 1 poeng, synes litt synd på de egentlig. Det er surt, vi har selv vært der et år! :teehe:

Også har vi veteran snart, Trym er 8 år 9 januar og skal ha veteran debuten sin i Bø :D

Så utrolig morsomt altså! Spesielt med tanke på den operasjonen også liksom - DET er noe til come back liksom :heart: FY SØREN SÅ BRA!!!! Stort grattis fra oss på Grønsvebakken :D 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til Tuva og ikke minst Trym, min favorittstaff! :lol: 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29 minutter siden, Siri skrev:

Så utrolig morsomt altså! Spesielt med tanke på den operasjonen også liksom - DET er noe til come back liksom :heart: FY SØREN SÅ BRA!!!! Stort grattis fra oss på Grønsvebakken :D 

Takk skal du ha! :heart:

9 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Grattis til Tuva og ikke minst Trym, min favorittstaff! :lol: 

Takk, takk :D Han er manges favoritt han :lol:

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spam :D

Vigdis har blitt sjekket for litt av hvert i det siste, hun har lett forallergi og en innsnevring i magesekken. Så hun får nå 3-4 mindre måltider om dagen av v&h som hun tåler bra :) Desverre fikset ikke det alle problemene hennes, så til uka skal hun få sjekket hoftene sine på nytt (hun har hd D med forkalkninger, men det var for 3 år siden)  siden hun har begynt å halte etter skiturer og "hard" aktivitet, hun er også ganske muggen for tiden. Hun er dermed den 3 hunden som blir "pensjonert" alt for tidlig!  Mister lysta på flere straffer når det blir sånn ja :P

IMG_20170112_133036.jpg

IMG_20170117_085408.jpg

IMG_20170117_085356.jpg

IMG_20170126_104734.jpg

IMG_20170126_110708_BURST001_COVER.jpg

IMG_20170207_133352.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All mulig lykke til med Vigdis,hun er jo bare ei småjente!!!!!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Toril skrev:

All mulig lykke til med Vigdis,hun er jo bare ei småjente!!!!!

Takk for det! :) Ja, selv om vi er forberedt på at hun ikke blir 12 år så synes vi at 4 er litt for ungt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var som vi "fryktet" "håpet" hoftene er kranglete, så da må hun gå på smertestillende livet ut. Så nå må vi snart kjøpe sånn pilleeske for å holde orden på alle pillene de får :lol: Hun får Previcox nå, og hun responderte fort på det! :D Så da satser vi på at vi får beholde henne noen år til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Stine skrev:

Det var som vi "fryktet" "håpet" hoftene er kranglete, så da må hun gå på smertestillende livet ut. Så nå må vi snart kjøpe sånn pilleeske for å holde orden på alle pillene de får :lol: Hun får Previcox nå, og hun responderte fort på det! :D Så da satser vi på at vi får beholde henne noen år til :)

Krysser fingrene for at smertestillende fungerer bra på henne og at hun får maaange gode år til! :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, Stine skrev:

Æsjda!! Er så kjipt når det blir sånn... Lykke til og vi krysser jo selvfølgelig alt for at snuppa får et langt og smertefritt liv :hug::thumbs:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Poter skrev:

Krysser fingrene for at smertestillende fungerer bra på henne og at hun får maaange gode år til! :)

2 timer siden, LØJ skrev:

Æsjda!! Er så kjipt når det blir sånn... Lykke til og vi krysser jo selvfølgelig alt for at snuppa får et langt og smertefritt liv :hug::thumbs:

Takk for det!  Vi har troa :D

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 12.3.2013 at 4:29 PM, Stine skrev:

Utstillingstrening med Vigdis :wub:

IMG_3212.jpg

IMG_3213.jpg

Koser seg i sola :wub:

IMG_3139.jpg

Så mange drømmer og så mye håp for 4 år siden :icon_cry: Lille Vigdisen min, lille gærne grisen som alltid hadde noe å si, det er så fryktelig tomt og stille her uten deg! Du skulle jo bli gammel og grå! Vi er mange som savner deg, men nå kan du endelig slappe helt av og ikke ha vondt lenger :heart:

IMG_20170314_102535.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:heart::heart::heart:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Fed up av kombien snø&skog jeg.. veldig veldig lei av akkurat det ja. Var på jobb i Oslo idag, der er det pokker meg blader på trærne alt. Og bart på Årnes og bortover, nydelig vår - men her hjemme - SNØ - og den smelter noe så inn i hampen tregt.  Tungt som fy å gå tur nå.. *snømuggen*  
    • Jippi for at poden er ferdig utdannet og hjemme!!   Jeg har ett passord på det meste  Til mitt forsvar så er det ikke logisk nok til at hvem som helst kan gjette det. Med min fantastiske flaks burde jeg kanskje notert det et sted. Det er snart leggetid her. Begge har fri nå så vi kaller det en slags helg å har ingen planer utover å slappe av  
    • Mens jeg er kjerringa mot strømmen som ikke vil at bikkja skal se i øynene mine i FVF, for for små hunder betyr det at de sklir for langt frem når jeg ikke ser ned. Min eldste (og første hund, prøvekaninen ) går alltid for langt frem og søker øyekontakt, fordi det var det jeg lærte inn. Og det er så vanskelig å avlære! Så med Twiggy (min yngste, og nye håp  ) prøver jeg nå å lære inn at hun skal se opp på brystet mitt    Jeg bruker hjelper i innlæring (eller speil), tar hunden ut i utgangsposisjon, sier navnet hvis de ikke ser opp, når de ser opp belønner jeg uten å se ned  Når de skjønner det begynner jeg med ett skritt med kontakt og belønning. To skritt med kontakt og belønning. (kaller det kontakt når de ser opp på meg)    Alvin er superskjønn  Ser så hyggelig og deilig ut!! Man får bare lyst til å begrave ansiktet i halsgropen!
    • Du kan ta av, men da stikker festene opp, så vil hektes i gipsen lell tipper jeg  Evt kan de fungere som feste til gipsen  
    • Gratulerer til poden med fullførte studier!       ..er det på tide å finne køyen etter en lang dag. Kursavslutning for en fin gjeng med spanieldyr, og et par i kategorien veldig sjarmerende  Kelpisene har hatt en rolig dag med to korte turer som oppladning til stevne i helgen. De er sikkert ikke enig i det men i dag orket ikke den tobeinte mer. Pakke bilen og printe ut startnummer i morgen så er vi klar. Ihvertfall nesten Edit: @plutte, blir du å finne på agilityfestivalen i helgen?   
  • Nylig opprettede emner