Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

65 bernere, akkurat passe antall! Ikke for mange konkurransemessig, men nok til at man får litt ut av en så lang kjøretur.

Jeg stiller 4 hannhunder, en i unghund, en i åpen og to i champion + Bella i åpen tispe :)

64. Jeg var way too optimistisk da påmeldingsfristen nærmet seg, X'en er fremdeles i bruksbernerpelskondisjon :D

Men det så da ut som om det var mange hannhunder som kan konkurrere om certet sammenlignet med ellers i år? Var ikke dere nummer 28 i ringen eller noe, da er jo nesten halvparten hannhunder, mens det har stort sett vært 2/3 tisper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har meldt på Kairo, Haki, Tara og Zia Î tillegg har Anette meldt på Kasko (YAAAY!), så skal stille han også. I tillegg vet jeg at Krona og Fogo kommer. Det er 7 Kingwanaer det! Spørs om det ikk

65 bernere, akkurat passe antall! Ikke for mange konkurransemessig, men nok til at man får litt ut av en så lang kjøretur. Jeg stiller 4 hannhunder, en i unghund, en i åpen og to i champion + Bella i

Dere vet ikke om det finnes et greit sted å bo i nærheten av utstillingen der det er lov med hund da? Vi har tenkt oss bortover for å se på og for å knipse litt bilder, men det er gjerne greit å ha et sted å bo liksom..! :punk:

Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

64. Jeg var way too optimistisk da påmeldingsfristen nærmet seg, X'en er fremdeles i bruksbernerpelskondisjon :D

Men det så da ut som om det var mange hannhunder som kan konkurrere om certet sammenlignet med ellers i år? Var ikke dere nummer 28 i ringen eller noe, da er jo nesten halvparten hannhunder, mens det har stort sett vært 2/3 tisper.

Fredrik er nummer 32 i ringen, så det er ganske mange hanner ja! Med andre ord mange poeng å sanke om vi er så heldig å bli plassert :sleep:

Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell

Det er tillatt med hunder der, jeg skal bo der for 3 året på rad nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et motell på andre siden av veien for vikingskipet, men jeg er usikker på om det er lov å ha med hund. Tror det heter Vikingskipet motell

Skal du stille Eira?

Isåfall sees vi i ringen, jeg dukker opp med Iver, dog som handler denne gangen, og ikke skriver :P

Gleder meg veldig, og håper Iver er i riktig mood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille Eira?

Isåfall sees vi i ringen, jeg dukker opp med Iver, dog som handler denne gangen, og ikke skriver :P

Gleder meg veldig, og håper Iver er i riktig mood!

Skal det ja, så da sees vi! :) så bra, krysser fingrene for at begge får gode resultater! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...