Gå til innhold
Hundesonen.no

Pyreneisk gjeterhund med korthåret hode.


Pyrris
 Share

Recommended Posts

Har ikke vært inne her på lenge...artig å finne tilbake igjen. Jeg heter Aina Larsen og bor på Hvaler i østfold.

Har for tiden tre hunder hjemme og ei tispe ute på fór. Har rasen pyreneisk gjeterhund med korthåret hode som er en forholdsviis sjelden rase i Norge ( 19 totalt pr dags dato).

http://www.kennel-petitnorvegien.com

Ta gjerne en titt innom hjemmesiden og les om denne herlige rasen :)

post-4401-0-21319200-1314556179.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig søte hunder - de der.. Rasenavnet HØRES jo så dumt ut (litt sånn gribb-aktig??), men når man ser dem skjønner man så absolutt forskjellen på korthåret og langhåret hode.

Virker som veldig hyggelige hunder også.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Takk for rosende ord folkens. Er kjempefornøyd med hundene, de er veldig allsidige hunder. Det er en rase i vekst, folk har begynt å få øye for denne lille franske gjeterhunden. Veldig lærevillige hunder som kan brukes til det meste og er supre familiehunder.

Zera er ei harlekin tispe som jeg har satt ut på fòr...hun har en veldig nydelig farge, som er vanskelig å få tak i. Hun ble hentet fra Tyskland. Fly tispen jeg har hjemme ble hentet i Frankrike og Zizou kommer fra Sverige men har Franskimporterte foreldre. Det ventes ei tispe av harlekinfargen som er bestillt, hun vil bo hos oss. En hanhund av fargen harlekin er også et ønske...men på sikt.

Så rasen er i vekst, ihvertfall på Hvaler :)

i38945769._szw440h440_.jpg

Zera 9 uker

i38952659._szw440h440_.jpg

Fly

i38952693._szw440h440_.jpg

Zizou, min blandingshund Nicki og Fly..tre herlige hunder som bor hjemme hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i38945769._szw440h440_.jpg

Zera 9 uker

nåmmin, så søt!

verdens råeste agilityhund (in my opinion), La, er jo en pyrre med k.h. hode. Virker som en rase med mye fart og personlighet :) Helt klart en rase jeg kunne tenkt meg i løpet av livet :) Skal følge med på hjemmesiden din i fremtiden, spennende og lære mer om rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...