Gå til innhold
Hundesonen.no

Pelayo


pen_fremmedkar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pelayo er nå så godt som voksen, og er en veldig stabil og god hund. Han går godt sammen med alle, enten det er hunder eller mennesker. Andre familiemedlemmer er ingen problem lenger han er en hund m

Men da tør jeg vel ikke annet enn å legge ut noen bilder da Etter noen dager hos oppdretteren i Corniero, kom vi hjem på torsdag. Reisen var lang (litt over 25 timer), men gikk som en drøm. Valpi

Oj, samme vekt som min dalmatiner, og bare et par cm høyere! Hadde egentlig forestilt meg at alano ble "gigantiske". Men nå er han jo ikke ferdig enda heller da.

Han ser helt nydelig ut synes jeg, og det intense blikket da! Får håpe forholdet mellom ham og resten av familien blir bedre, men så lenge det bare er ignorering han holder på med så er jo ikke det det verste... bare veldig upraktisk! Ikke la det gå så lenge mellom hver oppdatering er du snill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Pelayo er nå så godt som voksen, og er en veldig stabil og god hund. Han går godt sammen med alle, enten det er hunder eller mennesker. Andre familiemedlemmer er ingen problem lenger :) han er en hund med mye energi, men er veldig rolig og avslappet når det ikke skal gjøres noe. Han er veldig utholdende og har ingen problemer med å løpe lange distanser i raskt tempo uten å bli spesielt sliten. Han går også (i likhet med ambullene mine) lett 50 km fjellturer i bratt og vanskelig terreng, og er klar for mer action når vi kommer hjem.
Han er litt vaktsom om det kommer noen inn i huset, men i det øyeblikket han ser at gjestene er mottatt og godtatt, er han helt avslappet igjen. Og så er han en skikkelig "pappagutt", og er lite begeistret om jeg går noe sted uten ham.
Eneste minuset jeg kan komme på med ham, er at han kan bli urolig av høye lyder som vedvarende geverskudd og lignende. Han blir ikke panisk, men urolig. Jeg er veldig fornøyd med Pelayoen min :D
  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Guest Christin-joha

Veldig spennende å lese denne tråden! Vi fikk vår alano i hus på mandag og ser fram til å oppdra en ny valp... Her har vi også en staff som har godtatt valpen veldig fint og henter henne inn hvis hun ikke følger med! Siden vi er nye på alano-siden så er det veldig kjekt å kunne lese dette og få litt innsideinfo på hvordan disse er så lenge de er så ukjente her i landet... 

Har du noen tips til oss kanskje? :)

Mvh Christin... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...