Gå til innhold
Hundesonen.no

Malamutene Mayah og Nuka


Heidihj
 Share

Recommended Posts

  • Svar 328
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Må bare få skryte litt av Nuka. I går gikk vi opp til bronsemerkeprøven i lydighet, og hun stod med glans! Enkeltdekken ble gjort felles, og det var jeg spent på. Nuka er usikker på andre hunder, men

Kan jo oppdatere litt med bilder av malamutefrøkene her. Vi har flytta fra Østlandet til Nordland, og trives utrolig godt her. Nydelig natur utenfor døra, og fantastiske muligheter for fjellturer og t

Takk for godord om jentene Legger ut noen bilder tatt av @Arcticaa (Bluejay Photography)

Posted Images

Denne uka har vi tatt en langhelg ( :P ) i Hemsedal. Veldig deilig! Hundene løper bare løs og koser seg. Legger inn litt bilder tatt i dag. Hun er nå nesten 12 uker :)

21092011059.jpg

21092011067.jpg

21092011075.jpg

Dette var litt vanskelig å komme seg ut av syns hun.. Er ikke lett når hun følger etter Elwira som bare valser over alle hindringer lett som bare det.

21092011079.jpg

Flotte jentene!

21092011093.jpg

21092011107.jpg

21092011119.jpg

Lille ulven i skogen

21092011123.jpg

Fant deg!

21092011124.jpg

21092011156.jpg

Nå har vi gått langt nok mener Mayah. Godt vi snart er hjemme, om ikke måtte vi nok ha sovi i bua der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mayah vokser veldig fort! I morgen er hun 14 uker gammel, og nå veier hun 13 kg, og er 45 cm høy.

Vi koser oss med turer og tilbringer timesvis ute hver dag. Hun virkelig elsker å springe løs rundt i skogen og fly bajas etter Elwira mellom busker og kratt. Lydighetstreninga jobber vi også med, noe hun syns er morsomt! Vi har trent litt med andre hunder på treningsbanen, og det går supert. Hun er en morsom og livlig hund å jobbe med! Det jeg er mest fornøyd med er at hun syns apportbukken er morsom! Malamuten er ikke kjent for å være en lettlært apportør, så det er en øvelse jeg har jobba mye med, og lagt inn mye lek :)

Her kommer noen bilder tatt i går:

061011056.jpg

061011102.jpg

061011127.jpg

(Elwira er ikke så feit som hu ser ut her altså :lol: Haha)

061011151.jpg

:wub:

061011063.jpg

061011234.jpg

Rare dyret mitt :lol:

Til slutt må jeg legge med ett bilde av Mayah som passer på nabogutten mens jeg var barnevakt:

061011002.jpg

:wub: :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad da jeg så dere her om dagen, så jeg måtte bare kosemose litt. For Mayah er seriøst den skjønneste "lille" valpen jeg har sett. Jeg kunne nok aldri hatt en malamute selv, men jeg liker å sikle litt på din altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stor og pen hun har blitt! :wub:

:ahappy: Ja, syns selvfølgelig hun er nydelig!

Nydelig!

Mayah sier takk! :kiss:

Hun vokser seg bare penere og penere synes jeg! Helskjønn!

:D

Jeg ble så glad da jeg så dere her om dagen, så jeg måtte bare kosemose litt. For Mayah er seriøst den skjønneste "lille" valpen jeg har sett. Jeg kunne nok aldri hatt en malamute selv, men jeg liker å sikle litt på din altså :wub:

Bare å sikle på mini-mutten min det! :ahappy: Hun setter veldig pris på folk som kommer bort å hilser!

Så fin hun er :) Like stor som Scilos, jo :wub:

Tipper Scilos er litt gjevnere i kroppen ihvertfall :lol: Vesla her er veldig kompakt og nesten litt firkanta ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

I dag er Mayah 4 mnd gammel! De siste ukene har hun utviklet seg veldig, spesielt pelsen er forandret! Hun er en herlig malamutejente som attpåtil har lært seg litt lp. Kanskje hun blir en lydighetsmutte en dag? :D Om ikke lenge skal vi starte å trene litt blodspor. Blir spennede å se!

Her er noen bilder jeg har tatt i dag på morgentur og hjemme hos mamma (beklager kvaliteten..):

021111056.jpg

Litt tidlig å stå opp syns jentene

021111084.jpg

021111098.jpg

021111103.jpg

021111123.jpg

Mayah sitter å venter på Elwira som går litt i sin egen verden

021111138.jpg

021111158.jpg

021111180.jpg

Fekting på gulvet

021111211.jpg

:wub:

021111226.jpg

Sånn sitter hu når hu skal kose. Løfter begge bena opp og klamrer seg fast til armen :)

021111232.jpg

Søteste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så søt :wub: Trym var sosialiseringshjelp for 2 sånne på 4 mnd for en liten stund siden, eller kanskje det var SH det, de var ihvertfall større enn Trym og kjempefluffye, jeg måtte bare kosemose ordentlig med dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...