Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestreninger


Wanderlust
 Share

  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer deg?

    • Mandag
      8
    • Tirsdag
      8
    • Onsdag
      8
    • Torsdag
      6


Recommended Posts

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Men skal vi si torsdag da? Hvem kommer?

Aner ikke hvordan været er i Oslo, men her bøtter det ned nå. Så håper ikke det blir sånn at alle plutselig trekker seg, for jeg tenkte å dra uansett.

Vi kommer uansett! Regn, torden, storm = Koste det av seg! Ingenting skal stoppe oss! Men blir en del idag da og det er gøy! Mye å trene på idag vi.. Er jo bare ei uke til mesterskapet!

Jeg har dessverre ikke mulighet til å love at jeg kommer hver uke. Det varierer fra uke til uke om jeg har noe på programmet eller ikke, og etterhvert som jeg slutter å ha månedskort blir det fort kostbart å komme seg på hundetrening når jeg bor her ute i Ås.

Det blir litt hektisk for meg å trene i morgen egentlig, i tillegg til at regnværet er mer demotiverende enn det burde være. :whistle: Men tirsdag går veldig fint for meg, om flere kan da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst ingen som ville eller kunne i dag. Utenom oss to, da.

Æh? Sa at jeg kunne da.. menmen

Dessverre brukte jeg halvannen time på å komme meg fra jobb pga oversvømmelse og kaos i Oslo, så var ikke hjemme før 18.30, da hadde jeg ikke vært på Ekeberg før tiiiidligst 19.00, om jeg hadde vært heldig med køen.

Regnet er dog ganske demotiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh? Sa at jeg kunne da.. menmen

Dessverre brukte jeg halvannen time på å komme meg fra jobb pga oversvømmelse og kaos i Oslo, så var ikke hjemme før 18.30, da hadde jeg ikke vært på Ekeberg før tiiiidligst 19.00, om jeg hadde vært heldig med køen.

Regnet er dog ganske demotiverende.

Regnet er no dritt, det er liksom ikk emåte på hvor mye det skal hølje ned innimellom! :P

Ta en ny dag da? Onsdag? Eller imorra?

Vi var på tur og var ikke hjem før halv 6 eller noe, og da skulle vi på butikken og IKEA osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet er no dritt, det er liksom ikk emåte på hvor mye det skal hølje ned innimellom! :P

Helt enig!

Igår kunne jeg ikke vært da det var jakttrening, og jeg måtte nesten være med en dag. Neste uke kommer jeg gjerne tirsdag :) (med forbehold om greit vær, altså ikke øspøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var torsdager i våres så ordnet jeg jobben slik at jeg skulle ha mulighet til torsdager nå også. Hvilket gikk ut over tirsdager og onsdager som er dagene jeg har mest å gjøre nå. Så sånn kan det gå :P

Dvs at det ikke ser ut som jeg får vært med så mye, men innimellom kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er passe bra vær? Jeg vil ikke avtale noe "kanskje" her egentlig, for det blir umulig å følge med på (da MÅ man liksom inn en time før man skal møtes for å sjekke om noen gidder å komme).

Rask titt på yr.no og storm viser at det skal regne (ganske kraftig!?) i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette drittværet.. Kan si det sånn da at jeg kommer uansett vær! Vi tåler regn og er regntette.. Får ha med ekstra klær eller noe, og en håndduk, for jeg trenger denne treninga :P Så hvis folk tåler regn så er jeg med ihvertfall..! Kjøpe paraply kanskje.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med på litt fellestreninger, men tirsdager er den eneste dagen jeg ikke kan. Det er Ekeberg dere tenker fortsatt ikkesant? Hvis dere finner ut at dere skal trene litt andre dager enn tirsdager så kan det være at jeg slenger meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med på litt fellestreninger, men tirsdager er den eneste dagen jeg ikke kan. Det er Ekeberg dere tenker fortsatt ikkesant? Hvis dere finner ut at dere skal trene litt andre dager enn tirsdager så kan det være at jeg slenger meg på :)

Det var en poll med dager i starten av tråden. ;) Jeg liker mandager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...