Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Oslo/Akershus denne uka?


Ingvild

Recommended Posts

Noen som blir med og trene litt lydighet denne uka?

Jeg er opptatt på dagtid på torsdag og jobber på lørdag, men ellers er jeg ledig. For min del kan vi godt ta det enten nokså tidlig på dagen (9-tiden) eller i kveldinga, så vi unngår den verste varmen.

Det er veldig mange fine områder å trene på her på Ås. :whistle: Men vi kan ta toget/bussen inn til Oslo også, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag skal vi trene rally på Rommen kl 18. Bli med da vel!

Søndag kl 18 også forsåvidt (da på Munchmuseet).

Har privattime med Kovu i morra, så da har vi igrunn nok trening denne uka, kunne evt trent med Odin onsdag kveld eller fredag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at det kan bli litt stress for meg å rekke trening så tidlig som seks på torsdag. Har en avtale i ett-tiden som tar noen timer, i tillegg til at det tross alt tar litt tid å komme seg til og fra Ås med tog for å hente hunden...

Ingen som kan trene i morgen kveld eller onsdag kveld, da? Det hadde i grunnen passet meg best. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal trene i morgen kveld, med privatinstruktør. :P

Onsdag kveld kan jeg og Odin ihvertfall, men er ikke keen på å dra langt etter arbeidsdag og en del som må gjøres hjemme.

Den kunne jeg forsåvidt også vært med på, er heller ikke keen på å reise så langt, men det er nok heller økonomien som stopper (har ikke fått jobb enda så må leve på litt sparebluss).

Men altså onsdag kveld, og forsåvidt formiddag kunne passet fint for meg. Imorgen formiddag også.

Torsdag reiser jeg nok på hyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget mitt går bare annenhver time på søndag, så jeg kan være der ca. halv elleve, halv ett, halv tre, halv fem, halv sju osv. Spiller ingen rolle for meg når på dagen vi tar det, men vi kan jo godt ta det på formiddagen en gang? Halv elleve-elleve eller halv ett-ett? Det er sikkert ikke bare jeg som er avhengig av tåpelig kollektivtrafikk, så det er kanskje mye forlangt at alle skal komme samtidig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...