Gå til innhold
Hundesonen.no

Bodø/fauske område?


tm100021

Recommended Posts

Ja jeg kan neste gang jeg skal kjøpe hundemat på Fauske :D:P Når det blir vet jeg ikke, men det blir i høst en gang. Spørs om det blir så mange andre med siden vi er så få her i "området", Kanskje Anniken kan, hun bor på Rognan.(ish?) Og kanskje få lurt KristinR en tur til Fauske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan neste gang jeg skal kjøpe hundemat på Fauske :D:P Når det blir vet jeg ikke, men det blir i høst en gang. Spørs om det blir så mange andre med siden vi er så få her i "området", Kanskje Anniken kan, hun bor på Rognan.(ish?) Og kanskje få lurt KristinR en tur til Fauske? :)

Supert! Bare si ifra litt før så jeg kan få det til med babypass og sånt :P Lyra og Nitro "snakket" så godt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
[quote name='Lill' timestamp='1330692500' post='1232721']
Si ifra om du vil gå tur da, jeg er i Sulis i noen dager og ut uken :)
[/quote]

Jeg er egentlig ledig hver dag, bortsett fra i morgen og søndag. :) Men må bare advare om at Lilli har vært forkjølet. Hun er i toppform nå, hostet en gang i går, men ingenting i dag. Tror hun er forbi smittefare-perioden, men du får vurdere selv når du "tør" slippe din/dine sammen med henne dersom de ikke har kennelhoste-vaksinen. :) Vi bor veldig fint til på Hjemås, det er et stoooooort jorde rett her oppe som er perfekt for lek, kanskje det kunne vært noe? Vi holder på å øver oss på å gå lengre og lengre turer, foreløpig går vi ikke spesielt langt, siden hun er såpass lita.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...