Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding


Carro92

Recommended Posts

Jeg tenkte å melde meg på agility konkurranse til høsten, men det står "manuell påmelding" hva skal jeg skrive i mailen da? og hvordan vet jeg hvor mye jeg skal betale? etter hva jeg har skjønt så skal jeg overføre penger samtidig som jeg sender mailen, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive eller hvor mye jeg skal betale som sagt.

Så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å melde meg på agility konkurranse til høsten, men det står "manuell påmelding" hva skal jeg skrive i mailen da? og hvordan vet jeg hvor mye jeg skal betale? etter hva jeg har skjønt så skal jeg overføre penger samtidig som jeg sender mailen, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive eller hvor mye jeg skal betale som sagt.

Så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg :)

Det finnes påmeldingsskjema hos NKK som en kan bruke.

Eller du sender en mail til arrangør med rase, navn på hunden, registreringsnummer, klasse og eier - og spør om de trenger mer informasjon (noen henter informasjonen fra et eget arrangørprogram NKK tilbyr sine samarbeidende klubber, andre trenger all info fra eierne direkte).

Pris varierer fra stevne til stevne - hva står i annonsen eller på arrangørs hjemmeside?

Du må betale innen påmeldingsfristen, og betalingen bør merkes med hundens navn, registreringsnummer og klasse, slik at de kan matche påmelding og betaling.

Det må altså ikke skje nøyaktig samtidig - jeg har meldt på til et stevne til høsten, men har ikke betalt enda, fristen er jo ikke nå. Greit å fordele påmeldingsavgiftene utover månedene, og ikke betale alle nå for alt jeg vet jeg skal utover høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å melde meg på agility konkurranse til høsten, men det står "manuell påmelding" hva skal jeg skrive i mailen da? og hvordan vet jeg hvor mye jeg skal betale? etter hva jeg har skjønt så skal jeg overføre penger samtidig som jeg sender mailen, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive eller hvor mye jeg skal betale som sagt.

Så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg :)

Forresten, har du sjekket klubbens hjemmeside eller agipro for annonnse el påmeldingsinfo? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av alle stevner skal IKKE påmeldingen sendes manuellt til NKK, men elektronisk til agipro.no.

Opprett deg en profil der, og meld på. Ingen som benytter manuell påmelding (foruten NKK da..) lenger

Lykke til med konkurranse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...