Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Sigerdrivas C-kull


Pingo
 Share

Recommended Posts

Syns dere skal komme på sosialiserings tur til Casa DeepEyes jeg :P

Tja, ingen ting er umulig sies det.... Men det er jo et stykke å kjøre med en haug med gremlins ;)

Da synes jeg dere skal sende ut nabovarsel, i fall flere vil sniffe på babybollemager... :D

*vinke over kompostbingegjerdet*

Om så skjer, må nabovarsel sendes ut ja. Babybollemager er farlige greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En liten oppdatering på "valpene"... Ckoj har debutert i Appell spor, og i kl3 LP. Gosse har debutert i kl1, med opprykk til kl2. og trenger gjevnt og trutt for konkurranse i rundering. Sumo

Da har to av Kalasvalpene vært ute og satt sine poter i den store konkurranse verdenen... Sigerdrivas Ckoj på Skrattkalas "Ckoj" har konkurrert i LP1, og fikk i dag 191p, opprykk og klassevinner/k

Ja, det er helt fantastisk! Og jeg er selvsagt så utrolig stolt ! Men det er virkelig eieren som skal ha æren her, hun har virkelig stått på og jobbet med hunden! Men selvsagt,Ckutta er ikke noe dårl

Tja, ingen ting er umulig sies det.... Men det er jo et stykke å kjøre med en haug med gremlins ;)

Tysj, det overlever de fint. Mine var vel en tur til både Revetal og de dype skoger :P

Du er velkommen iallefall :)

Da synes jeg dere skal sende ut nabovarsel, i fall flere vil sniffe på babybollemager... :D

*vinke over kompostbingegjerdet*

:lol: Trenger du veibeskrivelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har slått meg ja, men ikke turt å spørre ennå :o Hadde jo vært super sosialisering for en valp med barn,andre hunder osv

Men jeg er sånn at jeg alltid vil ordne mest mulig selv, og ikke bry andre...

Deleier snikleser på Hundesonen... :wave: Consider it luftet!

Jeg er ikke fremmed for tanken, men jeg kan jo ikke garantere at du får valpen tilbake da.... :whistle:

Neida, helt seriøst så er det veldig mulig at vi kan hjelpe til. Det er bare å spørre hvis det blir aktuelt. :phone:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysj, det overlever de fint. Mine var vel en tur til både Revetal og de dype skoger :P

Du er velkommen iallefall :)

Takk for det, skal vurdere det nærmere ;) Hadde vært alright med en "bruksdamevurdering" og litt trening med ulven. Leter fortsatt etter lp-nøkkelen hennes... hun er en liten nøtt ;)

Deleier snikleser på Hundesonen... :wave: Consider it luftet!

Jeg er ikke fremmed for tanken, men jeg kan jo ikke garantere at du får valpen tilbake da.... :whistle:

Neida, helt seriøst så er det veldig mulig at vi kan hjelpe til. Det er bare å spørre hvis det blir aktuelt. :phone:

Nemmen, Hallo :D

Så koselig, da skal jeg i det minste vurdere det ;) Mailer deg ang litt andre saker om ikke så lenge ;)

Er det noe jeg er god på så er det nemlig værstefallstenking, derav alle tingen jeg burde og ikke burde og skal gjøre alt selv osv Kvinnfolk er dumme sånn ....

Kjempenydeige er de :wub:

Gleder meg virkelig til å se bilder etterhvert som de vokser til da jeg har en liten hemmelig forelskelse i rasen :wub:

Bilder kommer det forhåpentligvis mer av i helgen :) Gled deg ;)

Det hadde vært fint, for GPS'en kan være litt upresis...

Og der så jeg deleier hadde dukket opp, så da er det jo ikke noe stress å beholde valp og å ha kull neste år... :whistle:

Hi hi, nei, ble nesten litt for lett nå! Nei, jeg får vurdere henne opp og ned og frem og tilbake de neste ukene.

Pigmentet må i allefall bli bedre om det i det hele tatt skal vurderes. så får vi se hvordan resten henge sammen ;) Kan liksom ikke velge kun basert på farge ;)

Jeg skulle virkelig ønske at alle de hyggelige og flinke folkene jeg har på liste kunne få den valpen de ønsker seg, men nå får de jo en ny sjanse med Gaia da, og hun er jo virkelig en herlig liten mudi. Men det er ennå noen uker igjen til jeg må bestemme meg, og mye kan skje på den tiden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg og mikkel angripe pcen din også :whistle: vi har planer for deg når du kommer på kanten neste gang :lol:

søøøte valper :D

Oh, shit! Det spørs om jeg tør komme da...

Må forresten ha ny PC snart også... (Den gamle , som ikke er så gammel men bare 3 år, begynner å fungere veldig dårlig. Noe som irriterer vettet av meg, fordi jeg synes det er sinnsykt at det ikke er meningen at de skal vare lenger. hva skjedde med kjøpsloven og 5 år osv....) Dagens utblåsning :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg fikk lyst til å bli oppdretter av å se den filmen :wub: Så deilig det må være å kunne få kosemose valper akkurat når man ville! Det må jo redde dagen din om den er dårlig :ahappy:

Ja, det er klart :wub: Men så kommer jeg fort ned på landjorda igjenogså da, med all ryddingen og vaskingen som hører med :whistle:

Litt oppdatering igjen

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nydelige bamser!

Jeg har et forslag til navn på C-kull: Sigerdrivas Cupcake Jordgubb, Choklad, Mocha, Vanilj, Carmel eller Grädde

Tanken min er noe sånn som sjokolade og mokka på de mørke valpene og vanilje, karamell og f. eks. jordbær eller fløte på de lyse.

Hehe, jo mer jeg tenker på den idéen, dess glupere synes jeg den er :D

Red: De er jo til å spise opp! :icecream:

Endret av Tricolor
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpene vokser og gror. De er mer våkne om gangen, utforsker mer og leker mer. De lager mer lyd og synes det er mosomt å høre sin egen stemmer, så det er mye "brrrrr" i stua om dagen ;) de kommer krabbende opp i fanget for å kose, eller for å bølle litt;) Jeg koser vettet av meg som dere skjønner ;)

Litt nye bilder igjen

DSC_0009.JPG

Knut er søt

DSC_0020.JPG

Fatso

DSC_0033.JPG

Sneip

DSC_0062.JPG

Grisevalper

DSC_0066.JPG

Oppvask

DSC_0068.JPG

Mamma må hjelpe til litt.

DSC_0075.JPG

Leke litt!

DSC_0078.JPG

Hufsa

DSC_0087.JPG

Unik

DSC_0144.JPG

Må bare slenge med et bilde av mammaulven :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne valper,men mammaen er fantastisk vakker :wub: .De har noe å leve opp til de små :heart: :heart:

Takk for det, hun er en herlig hund :wub:

Valpene er blitt godt og vell 4 uker, de har fått vært på sine første små ekspedisjoner ute, fått ormekur for 2.gang(fysj og æsj, og rare uttrykk). De er nokså frekke og freidige på hverandre, leker og sloss og prøver seg på forskjellige ting. De har også begynnt å interessere seg for leker, og har fått seg noen skikkelig nåletenner å bite med :twisted:

DSC_0018.JPG

Ulvemamman med ulvebabyen

DSC_0031.JPG

Gammelknarken, Csipisz, vil også være med, hun er blanding av rasene spøkelsesape x lemur :icon_confused:

DSC_0037.JPG

Hufsa

DSC_0054.JPG

Sneipen

DSC_0094.JPG

Unik

DSC_0096.JPG

Fatso

DSC_0079.JPG

Vakker Knut i et ikke fullt så vakkert øyeblikk :wacko:

DSC_0126.JPG

Valpene har fått smaken på frihet og synes valpegården er dum. SLIPP MEG UUUUT!

Fatso leker med den enn så lenge snille mammaulven

Knut aktiviserer seg selv litt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...