Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds F-kull

Recommended Posts

Gratulerer med den lille søte valpen! :D Han var kjempefin! :wub:

Skal du ha han med deg på Orre? :)

Valper under fire måneder har ikke adgang til utstillinger, og når Orre er er jo ikke Farris leveringsklar en gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valper under fire måneder har ikke adgang til utstillinger, og når Orre er er jo ikke Farris leveringsklar en gang!

Jeg mente ikke om hun skulle stille ham ut hvis det var det du mente. Lurte bare på om hun skulle ha ham med. Men får de ikke adgang altså? Det visste jeg ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg mente ikke om hun skulle stille ham ut hvis det var det du mente. Lurte bare på om hun skulle ha ham med. Men får de ikke adgang altså? Det visste jeg ikke..

De har ikke adgang på utstillingsområdet, på grunn av krav til vaksinasjonsregler og smittefare. Det står i utstillingsreglene, og øvrige regler for ulike NKK-konkurranser. :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig gutt :wub: Jeg tror ikke jeg har sett en tri sheltie med så stort bliss før, så jeg er spent på hvordan han kommer til å bli seendes ut etterhvert :) Fint navn også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke adgang på utstillingsområdet, på grunn av krav til vaksinasjonsregler og smittefare. Det står i utstillingsreglene, og øvrige regler for ulike NKK-konkurranser. :ahappy:

Ok, da lærte jeg noe nytt :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om kanskje "Fatso" hadde vært et mer passende kallenavn sånn som han eser ut :lol: Deilig med en sprek valp! Men fy flate så mye lyd det er i ham når han ikke får vilja si :P

205960_10150735259705641_732375640_19846255_3401204_n.jpg

262430_10150735259855641_732375640_19846261_6749384_n.jpg

198745_10150735260130641_732375640_19846264_2005241_n.jpg

222555_10150735260225641_732375640_19846266_6482161_n.jpg

283035_10150735260575641_732375640_19846273_4418551_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med Feite Farris! :D

Tenker du å beholde ham?

Takk :) Hmm, nei, han skal selges tror jeg, men jeg ser helst at han kommer til noen jeg kan samarbeide litt med ettersom det er så mangel på gode trichanner i Norge (og Norden forøvrig), så jeg vet han blir stilt og eventuelt brukt aktivt, og røntget osv. Får se om det rette hjemmet dukker opp etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott han er! Men jeg lurte på en ting, hvordan kommer blisset hans til å se ut som voksen? Eks bilde? :innocent:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott han er! Men jeg lurte på en ting, hvordan kommer blisset hans til å se ut som voksen? Eks bilde? :innocent:

Han kommer til å bli veldig lik farfaren sin Angus:

angus_02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooooh! Det var en flashy type! :wub:

Mhm, det blir nok han lille her også :ahappy: Håper han får så pent hode som det ser ut til, da kan bles faktisk være veldig stilig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellandussen for en herlig plugg. Men det aller vakreste er mammalykken i øynene til Villa ... :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søte lille Farris! Og pappaen var jo faktisk griselekker, ikke ofte jeg sier det om sheltier skal jeg innrømme, men han var iøynefallende.. Enig med Ida forøvrig. Mammalykken stråler av Villa, ikke rart med en så flott gutt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for fine ord :ahappy: Håper jo han blir flashy og dritlekker of course :lol: Fant et bilde av kullsøster til pappa Rasmus også, der har bleset også funnet veien (hun til venstre).

Tinsel-Taboo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive