Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds F-kull


Caroline
 Share

Recommended Posts

Farris er nå 6 uker og 2 dager. Det har bare øst ned i flere dager her, så bildene fikk vi tatt først idag, da vi endelig fikk en halvtimes opphold på dagen. 6 uker gammel veide han 1680 g. og var 18 cm. høy, så han ser ut til å få en veldig fin størrelse. Han er en fantastisk sosial liten valp, som elsker mennesker. Foreløpig er han ikke solgt, da de som var interessert plutselig trakk seg mandag som var, uvisst hvorfor, så vet dere om noen som ønsker seg en aktiv hund å trene med eller som ønsker seg en familiehund, tips dem gjerne :)

321056_10150794678095641_732375640_20567164_1984195935_n.jpg

296238_10150794678525641_732375640_20567166_841898051_n.jpg

309811_10150794679225641_732375640_20567168_383056002_n.jpg

312776_10150794680855641_732375640_20567181_1125702539_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte jeg skulle hilse å si takk for en fin hund, jeg var den heldige som fikk Farris Så laster opp litt bilder som takk Håper dette er greit, Caroline! Trykk på bildene for bedre oppløsning!

Da har Farris blitt 7 måneder å litt til, å har begynt å få litt lengre pels... Det blå øyet.... Og det brune...

Farris har nå oppfattet at det faktisk er noe som rører seg nede i de store firkanta blokkene med vann som vi har stående på benkene...

Posted Images

Å fy søren! Om jeg vinner i lotto i dag (de ringer vel ikke før kvelden, gjør de vel) så er han solgt på flekken! Sheltie er en virkelig god nr to på lista mi (lappisen regjerer), tricolor er en fantastisk flott farge på hunder fleste, og et blått og mørkt øye! Fy sødern å utrolig flott han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Så stor lille Farris har blitt! Kaller du han Farris eller Fidelius? (Eller noe annet kanskje?)

:ahappy: Kaller ham Farris, siden han var 4 måneder da jeg hentet ham, og han hadde lært seg at det var navnet hans. :D Synes også at det er et ganske pent navn :yes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle hilse å si takk for en fin hund, jeg var den heldige som fikk Farris :) Så laster opp litt bilder som takk :) Håper dette er greit, Caroline!

For en utrolig nydelig gutt! Jeg Har faktisk halvsøsteren til Farris (etter Starbelle Tough Enough, Rasmus og

Blenmerrow Astra Bleu, Astra) hun er nå 11 uker gammel. Ble født den 02.11.11 og heter til daglig Kida :D Hun har også et blått og et brunt øye, men gjør jo ingen ting siden hun er en blue merle. Moren har også to forskjellige farger på øynene så er ikke så rart at Kida også har fått det! syns det er veldig stilig jeg! Og Farris ser jo bare helt nydelig ut <3

IMG_1406.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig nydelig gutt! Jeg Har faktisk halvsøsteren til Farris (etter Starbelle Tough Enough, Rasmus og

Blenmerrow Astra Bleu, Astra) hun er nå 11 uker gammel. Ble født den 02.11.11 og heter til daglig Kida :D Hun har også et blått og et brunt øye, men gjør jo ingen ting siden hun er en blue merle. Moren har også to forskjellige farger på øynene så er ikke så rart at Kida også har fått det! syns det er veldig stilig jeg! Og Farris ser jo bare helt nydelig ut <3

Nydelig!! Da jeg først fant ut jeg ville skaffe meg en sheltie, hadde jeg originalt tenkt meg en blue merle :twitch: Men så kikket jeg litt på tricolour også, å så fant jeg Farris, og da var det gjort :P Morsomt at moren til Kida har et blått venstre øye, mens Kida har et blått høyre! :D ( akkurat som Farris! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...