Gå til innhold
Hundesonen.no

"finn flere posts"


Recommended Posts

Jeg foreslår at hvis du skal trekke frem ting jeg har sagt, så finn sitatet og bruk det.

Har jeg ingen problemer med å gjøre - hadde bare forumet samarbeidet. Når jeg skal lete etter tidligere uttalelser kommer de ukronologisk opp, og jeg ser ikke de aller "siste posts" (virker ikke å være oppdatert) - kun 2-3-4 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ingen problemer med å gjøre - hadde bare forumet samarbeidet. Når jeg skal lete etter tidligere uttalelser kommer de ukronologisk opp, og jeg ser ikke de aller "siste posts" (virker ikke å være oppdatert) - kun 2-3-4 uker siden.

Du får vel opp hele den aktive tråden? Jeg leste tråder fra 2006 i går uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel opp hele den aktive tråden? Jeg leste tråder fra 2006 i går uten problemer.

Men problemet er vel at dersom man skal lete etter innlegg som EN person har posta, så kommer de helt hulter til bulter, og det er umulig å finne noen ting som helst. Det har jeg problemer med, ihvertfall. Ja til innlegg i poste-rekkefølge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet er vel at dersom man skal lete etter innlegg som EN person har posta, så kommer de helt hulter til bulter, og det er umulig å finne noen ting som helst. Det har jeg problemer med, ihvertfall. Ja til innlegg i poste-rekkefølge!

Aaaah, har aldri prøvd. Leser meg bakover i tråden og multisiterer, jeg. Er det noe spesielt jeg vil kommentere, blar jeg meg sånn ca dit og leter opp innlegget. Sikkert tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leter etter noe en person har posta, og ikke vet hvilken tråd det var, får det være grenser til hvor mye tid jeg har å sløse med før jeg orker å lese gjennom opptil 100 sider med potensielt irrelevant informasjon på et debattforum. Så viktig er ikke sakens kjerne :P

Så Soppen har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...