Gå til innhold
Hundesonen.no

grr... skikkelig urretferdig! eller kansje ikke..


tm100021

Recommended Posts

Har bursdag på fredag.. Skulle til Benedicte i oslo(med flat) og feire bursdagen min.. Men krangla med broren i helga, smalt i glass døre og den knuste... Min flaks lsm... Så jeg får ikke lov til å dra, og jeg har husarrest hele helga... Lucky me... 17 års dagen min kommer jeg til å feire hjemme med mamma og pappa... Tror ikke jeg har gjort det på mange år... Da jeg fylte 16 stakk de til danmark og jeg hadde skikkelig fyllefest, året etterpå sitter jeg og ser på tv med dem.. På en fredags kveld... Helga kommer til å bli kjempe kjip:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bursdag på fredag.. Skulle til Benedicte i oslo(med flat) og feire bursdagen min.. Men krangla med broren i helga, smalt i glass døre og den knuste... Min flaks lsm... Så jeg får ikke lov til å dra, og jeg har husarrest hele helga... Lucky me... 17 års dagen min kommer jeg til å feire hjemme med mamma og pappa... Tror ikke jeg har gjort det på mange år... Da jeg fylte 16 stakk de til danmark og jeg hadde skikkelig fyllefest, året etterpå sitter jeg og ser på tv med dem.. På en fredags kveld... Helga kommer til å bli kjempe kjip:(

Hehe, vet ikke om det er så urettferdig... :oops: Koster jo en del en ny glassrute da... Håper du finner en dør uten glass neste gang... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, men vi har faktisk en ekstra glass dør som er satt inn:p Men det var tydligvis så jeg skulle tenke over konsekvensene til neste gang jeg skulle smelle en dør... Men kunne de ikke tatt neste helg istenden for?! Skal liksom vekk da og.. Huff de er dumme, de kommer sikkert til å måtte hente meg på sykehuset etter at de har pumpa meg;) Siden jeg skal drikke da får to helger OG bursdagen min:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg også fikk husarrest og selvfølgelig så fant de jo den helgen som svei mest av dem alle... NKKs utstilling på Sjølyst, det var datidens Vikingskipet, som jeg hadde gledet meg til leeenge... Det var mange som jeg kjente som skulle stille. Men fikk jeg se det? Nei da, jeg måtte sitte hjemme.. :evil: Så det er nok en grunn til at foreldrene dine valgte denne helgen! Det må jo svi for deg, ellers så får det ikke så store konsekvenser og du vil kanskje ikke huske det til neste gang... :roll:

Bare for å ha sakt det, dette er ikke min oppfattning, men mange foreldres...... :roll: :evil: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh... hadde de nekta meg utstling da hadde det gått mye verre! Mamma hadde tenkt til det, men pappa sa nei, pga at han synes at det finnes en grense på hvor mye jeg skal straffes får det og da... og pga at utstilling er pappa som betaler, og det er får bikja, ikke bare meg:p

Men pappa har dårlig sammvittighet:p det får han alltid når han nekter meg noe.. spess hvis jeg ber han om det etterpå.. jeg er slem og ond.. hehe... så nå får jeg nok en fin bursdags gave av han som unnskyld får at han nekta meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...